دمای هوای کردستان از روز سه شنبه خنک می شود

پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان نشان می دهد دمای هوای استان از روز سه شنبه هفته جاری بین ۳ تا ۴ درجه کاهش پیدا می کند.

به گزارش کرد پرس، براساس بررسی آخرین نقشه ها و خروجی مدل های هواشناسی هوای استان طی امروز پایدار خواهد بود و برای روز دوشنبه علاوه بر وزش باد گاهی شدید همراه با گرد و خاک در ساعات بعدازظهر افزایش ابر خواهد داشت و در نیمه شمالی استان و توابع شهرستان های دیواندره و بیجار احتمال رگبار ضعیف و پراکنده نیز وجود دارد.

دمای هوا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه پایدار و نسبتا آرام خواهد بود و با توجه به شرایط مساعد برای انتقال گرد و خاک به منطقه، برای امروز تا فردا دوشنبه در برخی نقاط استان امکان کاهش دید و کیفیت هوا وجود دارد.

بر اساس این گزارش از لحاظ دما طی امروز و فردا تغییرات قابل توجه نیست ولی برای روز سه شنبه حدود ۳ تا ۴ درجه دمای حداکثر روزانه کاهش پیدا خواهد کرد.

در شبانه روز گذشته سلین در اورامان با ۴۲ درجه سانتی گراد، سروآباد با ۳۹ درجه سانتی گراد، کامیاران و بابارشانی در بیجار با ۳۷ درجه سانتی گراد، مریوان با ۳۶ درجه و سقز با ۳۵ درجه به ترتیب گرمترین نقاط استان بودند.

کد خبر 2773322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha