بافل طالبانی: هر کسی در هر پست و مقامی قانون‌شکنی کند، تحویل قانون دادە می‌شود

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس اتحادیه میهنی در پیامی درباره کشته شدن آری چایچی گفت: «هر کسی در هر پست و مقامی که باشد اگر قانون شکنی کند یا موجب ایجاد هرج و مرج شود و از هر نوع جنایتی حمایت کند، تحویل قانون داده می‌شود و هیچ عفوی شامل کسانی که زندگی و آرامش مردممان را در معرض خطر قرار می‌دهند، نخواهد شد».

به گزارش کردپرس به نقل از آوینه، بافل طالبانی رئیس اتحادیه میهنی کردستان در پیامی گفت: «شهید کردن کاک آری گناهی بزرگ است و عاملان آن باید مجازات شوند، از دستگاه امنیت می خواهم که هر چه زودتر عاملان این جنایت را به دست قانون بسپارند تا کسی جرات دست درازی به جان و زندگی مردم را نداشته باشد. اعلام می‌کنم که وکیل خانواده سرافراز کاک آری می‌شوم تا این پرونده مسیر قانونی خود را طی کند و دادگاه حکم عادلانه خود را صادر کند».

وی افزود: «به کلیە نهادهای امنیتی و نظامی اطمینان می دهم که هر کسی در هر پست و مقامی که باشد، اگر قانون شکنی کند یا باعث هرج و مرج شود و از هرگونه جنایتی دفاع کند به قانون تحویل داده می‌شود و هیچ عفوی شامل کسانی که زندگی و آرامش مردممان را در معرض خطر قرار می‌دهند، نخواهد شد. بار دیگر تاکید می کنیم که وظیفه کارکنان نهادهای نظامی و امنیتی حفظ جان مردم و مبارزه با قانون شکنان است و هیچ گونه قصوری پذیرفته نمی‌شود و برخورد قانونی با آنان صورت خواهد گرفت».

شب گذشته مرد جوانی به نام آری چایی چی در محله راپرین سلیمانیه به ضرب گلوله یک سرباز کماندو کشته شد. دستگاه امنیت سلیمانیه در بیانیه ای اعلام کرد که متهم و یکی از نیروهای کماندو به اتهام کمک به قاتل دستگیر شدەاند.  

کد خبر 2773354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha