کشته شدن یک عضو داعش و دستگیری عضو دیگر آن توسط SDF در رقه

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای SDF از دستگیری یک عضو داعش و کشته شدن یک عضو دیگر آن در عملیان یگان‌های ضد ترور وابسته به SDF در حومه رقه خبر داد.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای از دستگیری یکی از اعضای داعش با نام «سعد سلیم الحمدان» و کشته شدن یک عضو دیگر آن با نام «ابوالحارث» در حومه رقه خبر داد.

مرکز رسانه‌ای SDF با انتشار گزارشی در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که یگان‌های ضد ترور(YAT) روز یکشنبه عملیاتی امنیتی را علیه عناصر داعش در شهرک کرامه در حومه رقه انجام دادند که در نتیجه آن یکی از عناصر داعش کشته شد.

به گفته این مرکز، این عملیات با حمایت نیروهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش انجام شد.

این مرکز تصریح کرد که پس از پشتیبانی هوایی و نظارت نیروهای ائتلاف، YAT محل اختفای اعضای داعش را شناسایی و یک حلقه امنیتی ایجاد کرد.

مرکز در ادامه تاکید کرد که اعضای داعش به تسلیم فراخوانده شدند اما یکی از اعضای داعش تسلیم نشد و آغاز به تیراندازی کرد که در نتیجه درگیری روی داد و این عضو داعش به نام «ابو الحارث» کشته شد.

همچنین این مرکز آشکار ساخت که YAT یکی از اعضای داعش به نام «سعد سلیم الحمدان» را دستگیر و اسلحه و تجهیزات نظامی و ارتباطی همراه وی را کشف و ضبط کرد.

کد خبر 2773363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha