۵۰ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سنندج ارسال شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: سه ماهه اول امسال، بیش از ۵۰ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۹۹ درصد رشد داشت.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی در جمع رسانه های کردستان، گفت: با توجه به افزایش دما و اهمیت تامین برق مورد نیاز شهروندان و صنایع موجود در استان برای استمرار تولید و پایداری شبکه برق استان، این میزان نفتگاز به نیروگاه سنندج ارسال شد.

وی با اشاره به افزایش دما و گرمای بی سابقه هوا در استان از تامین و توزیع مطلوب سوخت مورد نیاز همه بخش های استان بدون تاخیر و توقف خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اظهار کرد: روزانه بیش از چهار میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در سطح نواحی ۹ گانه منطقه بافعالیت ۲۲۳ دستگاه نفتکش تامین و توزیع می شود.

نوکانی با اشاره به آمادگی نیروهای این شرکت برای تامین به موقع نیازهای مردم استان در خصوص فرآورده های نفتی، افزود: در حال حاضر ۹ ناحیه، ۲ واحد تاسیسات انبار نفت، ۹۱ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی، ۵۲ جایگاه سی ان جی و ۲۳۳ باب فروشندگی روستایی، سوخت مورد نیاز مردم استان را تأمین و توزیع می کنند.

کد خبر 2773382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha