حمله تروریستی علیه اسماعیل هنیه جنایت جدیدی از جانب رژیم صهیونیستی است

سرویس سوریه - وزارت خارجه سوریه ‌ضمن محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به محل اسکان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران که منجر به شهادت وی شد، اعلام کرد که این حمله تروریستی جنایت جدیدی از جانب این رژیم است.

به گزارش کردپرس، وزارت امور خارجه و پناهجویان سوریه در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی نهضت مقاومت اسلامی حماس که منجر به شهادت وی شد، اعلام کرد که این حمله تروریستی جنایت جدیدی از جانب این رژیم است.

به نوشته وبسایت وزارت رسانه‌ای سوریه، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه خود اظهار داشت که این اقدام نفرت انگیز پس از یک سلسله حملات گناه آلود رژیم غاصب صهیونیستی به بسیاری از اماکن در منطقه از جمله جولان اشغالی سوریه، لبنان و عراق، علاوه بر ادامه اقدام این نهاد در کشتارهای نسل کشی علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری صورت گرفت.

در بیانیه وزارت امور خارجه سوریه آمده است: : «سوریه این تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی و این نقض خطرناک حاکمیت جمهوری اسلامی ایران را که بیانگر نقض قوانین بین‌المللی است، محکوم می‌کند و بی‌توجهی مداوم رژیم صهیونیستی به قوانین بین‌المللی، را به علت عدم پایبندی این رژیم به قطعنامه‌های شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل می‌داند و از اکثر کشورهای جهان برای توقف کشتارهای رژیم صهیونیستی که ممکن است به شعلهًور شدن کل منطقه منجر شود، تقاضای همکاری دارد.

وزارت امور خارجه سوریه در پایان حمایت خود از جمهوری اسلامی ایران و همبستگی خود را با آن اعلام و به ملت مقاوم و استوار فلسطین در مقابله با ماشین جنایتکار تجاوز تسلیت گفت و حمایت خود را از آنان در مبارزه عادلانه اعلام کرد.

کد خبر 2773460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha