ایران نمی گذارد خون اسماعیل هنیه پایمال شود

ماموستا رحیم عباسی با بیان اینکه اسماعیل هنیه در ایران غریبانه به شهادت رسید، گفت: ایران نخواهد گذاشت که خون اسماعیل هنیه پایمال شود.

ماموستا رحیم عباسی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: اسلام تنهاست و همین باعث می شود دشمنان هرگونه که بخواهند با رهبران آن برخورد کرده و نقشه های شوم و شرارت بار خود را پیاده کنند.

این عالم دینی اهل سنت  اظهار کرد: جای تاسف دارد چنین اتفاقاتی و قطعا پشت این حرکت شنیع، صهیونیست های یهودی قرار دارند. البته در این اتفاق تلخ دست مسلمانان بی دین و ضعیف النفس هم در کار است که توانسته اند به لایه های امنیتی کشور نفوذ کنند.

این ماموستای اهل سنت با بیان اینکه شهادت چنین مردان بزرگ و شجاعی برای جهان اسلام جای تاسف بسیاری دارد، افزود: حماس یکی از بزرگترین گروه های سیاسی و متعصب اسلامی است که متاسفانه یکی از رهبران بزرگ خود را از دست داد.

ماموستا عباسی ادامه داد: امیدواریم خداوند حق چنین بزرگانی را از این صهیونیست ها بگیرد و بتوجه به اینکه مهمان ایران بود، مردم کشور هم غم بار هستند.

وی یادآور شد: نهادهای انتظامی، نظامی و امنیتی باید تلاش کنند کسانی که چه در داخل و چه در خارج از کشور در این ترور شنیع نقش داشته اند، را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند.

کد خبر 2773478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha