آزادی فلسطین از مسیر خون شهیدان میسر می شود

یکی از امامان اهل سنت در اشنویه درباره ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: امیدوارم این خون‌هایی که به دست انسان‌های بدون مبدا به ناحق ریخته می‌شود؛ به درخت تنومندی تبدیل شود و چنان رگ و ریشه در خاک شکل دهد تا آزادی فلسطین در سایه این درخت میسر شود و ریشه صهیونیسم خدا ستیز و حق ستیز نیز قطع شود.

ماموستا عبدالقادر کردی ضمن محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه به کردپرس گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید خطاب به مسلمانان  می‌فرماید چه بر سر شما آمده که در در راه خداوند جهاد و در راه کسانی که مستضعف هستند جهاد نمی کنید و مسلمانان می‌گویند خداوندا ما را نجات بده از دست کسانی که ظالم هستند و به ما ظلم می‌کنند .

او ادامه داد :مسلمانان و تمام انسان‌های آزادی‌خواه در برابر چنین جنایتی مسئول هستند من از طرف خودم و همه مسلمانان شهادت دکتر اسماعیل هنیه را به و خانواده ایشان، مجاهدان اسلامی و آزادگان تسلیت عرض می‌کنم و  امیدوارم این خون‌هایی که به دست انسان‌های بی‌اخلاق و بدون مبدا به ناحق ریخته می‌شود؛ به درخت تنومندی تبدیل شود و چنان رگ و ریشه در خاک شکل دهد تا آزادی فلسطین در سایه این درخت میسر شود و ریشه صهیونیسم خدا ستیز، حق ستیز و آزادی ستیز نیز قطع شود.

عبدالقادر کردی بیان کرد: امیدوارم خداوند تبارک و تعالی یاری دهنده مردم مظلوم فلسطین باشد تا از این آوارگی رهایی یابند و بتوانند زندگی شرافتمندانه و همچنین دولتی مستقل برای خود داشته باشند.

او در ادامه با انتقاد از سکوت برخی سران کشورهای اسلامی گفت: متاسفانه تعدادی از کشورهای اسلامی در قبال چنین جنایت‌هایی سکوت کرده‌اند و ابزار و آلت دست کفار و معاندان شده‌اند و بر روی جنایت‌های شکل گرفته در فلسطین چشم می‌پوشند .

ماموستای اهل سنت اشنویه تصریح کرد:  هدف صهیونیسم به خدمت گرفتن تمامی مردم برای مقاصد خود است و می‌خواهند از این طریق امیال خود را به کرسی بنشانند و همیشه مواضع خصمانه آنها در قبال جامعه مسلمانان استثمار و استعمار بوده است.

او در پایان دوباره این جنایت شنیع را محکوم کرد و گفت: امیدوارم روزی برسد که مسلمانان فلسطین به آزادی برسند و این روز هم چندان دور نیست.

کد خبر 2773481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha