پیام عشایر منگور مهاباد:  آماده مبارزه و شهادت در جبهه مقاومت هستیم

عشایر منگور مهاباد در پیامی ضمن محکوم کرده شهادت شهید اسماعیل هنیه اعلام کردند: همچنان که از همان ابتدا ما عشایر منگور جزو اولین لبیک‌گویان به امام و انقلاب اسلامی بوده ایم اکنون نیز در این برهه حساس با تمام‌ وجود آماده خدمت ومبارزه وشهادت در جبهه حق ومقاومت هستیم.

به گزارش کردپرس، در متن پیام عشایر منگور مهاباد آمده است: «بسم رب الشهدا و الصدیقین» ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون. ما عشایر منگور مهاباد ترور ناجوانمردانه و به شهادت رسیدن  مهمان مبارز و سردار بزرگ اسلام، مجاهد نترس و شخصیت برجسته خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی ،برادر شهید اسماعیل هنیه، توسط وحوش صهیونیسم و بی آبروتربن قاتلان تاریخ را به محضرمقام معظم رهبری، امت اسلامی،مبارزان و آزادگان عالم ،و همه احاد ملت بزرگ و مقاوم ایران و فلسطین تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

آن شهید مجاهد که در زمره یکی از فرماندهان بزرگ سپاه صلاح الدین ایوبی و پرچمدار نهضت تاریخی آزادی قدس شریف بود، عاقبت در مأمن خویش و در قلب جبهه مقاومت در تهران به شهادت رساندند.
مسببان اصلی چنین تجاوزات و جنایاتی ، علاوه بر اسرائیل منحوس ،دولت‌های حامی این رژیم اشغالگر وبچه کش هستند که با سکوت خبیثانه و سراسری جامعه جهانی تبدیل  به رو سیاهان تاریخ شدند. انشالله با مجاهدت رزمندگان سلحشور جبهه مقاومت اسلامی مبارزه علیه رژیم صهیونیستی قوی تر و مصمم تر از همیشه تداوم داشته و نویدبخش آرمان آزادی قدس شریف با نابودی غده سرطانی اسرائیل باشد و شعار ‌پیروزی والله اکبر در صحن مسجد الاقصی طنین انداز خواهد شد.

همچنان که از همان ابتدا ما عشایر منگور جزو اولین لبیک‌گویان به امام و انقلاب اسلامی بوده ایم اکنون نیزدر این برهه حساس با تمام‌ وجود آماده خدمت ومبارزه وشهادت در جبهه حق ومقاومت هستیم.

در آخر از درگاه خداوند متعال، علوّ درجات شهدای این جنایت،صبر وشکیبایی و ثبات قدم خاندان معظم شهیدان را مسئلت می‌نماییم.

به فضل الهی صبح ظفر و فتح المبین نزدیک است.
 

کد خبر 2773504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha