شهادت اسماعیل هنیه، خوشی ملت ایران را به حزن و اندوه تبدیل کرد

سرویس کرمانشاه _ امام جمعه پاوه گفت: بعد از جلسۀ تحلیف، شاهد یک حادثۀ مهم و شهادت اسماعیل هنیه بودیم که خوشی ملت ایران را به حزن و اندوه و ناخوشی و صلوات‌ها و کف زدن‌ها را به آه و حسرت تبدیل کرد.

حاج ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه‌پاوه گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی جناب آقای دکتر پزشکیان و انجام مراسم تنفیذ و تحلیف، مطالبی که در خدمت مقام رهبری و مجلس شورای اسلامی بیان شد، امیدواری زیادی برای ملت ایران در امور اقتصادی، سیاسی( سیاست داخلی و خارجی) و بخصوص معیشت مردم به وجود آورد؛ ولی ۸ ساعت بعد از جلسۀ تحلیف، شاهد یک حادثۀ مهم و شهادت یک برادر صالح بودیم که خوشی ملت ایران را به حزن و اندوه و ناخوشی و صلوات‌ها و کف زدن‌ها را به آه و حسرت تبدیل کرد.

وی افزود: بعد از مراسم تحلیف، آقای شهید هنیه و آقای نچیروان بارزانی در کنار هم نشسته بودند؛ نزد آنان رفتم. با کاک نچیروان بحثی کردیم که نیاز نیست در اینجا بیان کنم سپس با آقای هنیه دست داده و روبوسی کردیم و گفتم ما همیشه غمخوار شما هستیم «یا أهلَ الصَّبرِ و الأیمانِ والعَقیدة و الأخلاصِ والإستِقامه» و گفتم من در مرز ایران خطیب جمعه هستم، در طول این ۱۰ ماه از جنگ غزه هر جمعه دعا کرده و گفته‌ام: «اللهُمَّ انصُر إخوانَنا فی فلسطسنَ و فی غَزَّة واخذُل أعدائَنا و أعداهُم الإسرئیل و الأمریکا» خیلی خوشحال شد و بنده هم از این دیدار خیلی خوشحال شدم.

امام جمعه پاوه ادامه داد: قرآن کریم مردم غزه را به اینجا رسانده است که عروس و دختر و پسر آقای هنیه بر صفحۀ تلویزیون ظاهر می‌شوند و به دنیای اسلام درس صبر و استقامت می‌دهند؟!!

وی افزود: چهارشنبه ۱۰/۰۵/۱۴۰۳ رأس ساعت ۲ نصف شب در حین انجام نماز شب و قرائت قرآن رژیم غاصب صهیونیست آقای هنیه را به شهادت رساند و ملت ایران و ملت‌های اسلامی را ناراحت و محزون کرد. 

ماموستا قادری گفت: این عزیز ما شهید عقیده، قدس و دفاع از غزه است که ۴۵ سال مبارزه کرد و تاکنون ۶۰ نفر از اقوام و اعضای خانواده‌اش شهید شده‌اند و خودش هم به‌عنوان شصت و یکمین شهید به کاروان شهیدان غزه و خانواده‌اش پیوست.

کد خبر 2773596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha