بانک های عامل در پرداخت تسهیلات سنگ اندازی می کنند

کمال حسین پور نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در حالی که بسیاری از مردم برای دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری و وام های چون خوداشتغالی با مشکلات متعددی روبرو می‌شوند بانک های عامل هر روز سنگی بر سر راه مردم می اندازند.

به گزارش کردپرس، کمال حسین پور خطاب به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد:لزوم برخورد با بانک هایی که به جای تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری و خوداشتغالی به مردم، به شرکت های زیرمجموعه خود تسهیلات سنگین کم بهره پرداخت می کنند، وجود دارد.

او ادامه داد: در حالی که بسیاری از مردم برای دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری و وام های چون خوداشتغالی با مشکلات متعددی روبرو می‌شوند بانک های عامل هر روز سنگی بر سر راه مردم می اندازند.

او تصریح کرد: رویکرد بانک‌ها در خصوص تسهیلات اعطایی به کارمندان و شرکت‌های زیر مجموعه خود تغیری نکرده و پرداخت تسهیلات سنگین و کم بهره به شرکت های زیر مجموعه بانک ها کمافی‌السابق ادامه دارد و حتی سرعت بیشتری هم گرفته است، امری که خود یکی از علل اصلی نقدینگی رو به رشد کشور و تورم است.

کد خبر 2773690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha