وظیفه من عزل و نصب مسئولان نیست

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات ایجاد خانه مطبوعات، پیگیری تعاونی مسکن، تعیین مکان برای برگزاری جلسات و مسایل مربوط به معیشت و تعیین وضعیت باتوجه به درخواست خبرنگاران پیگیری خواهد شد.

به گزارش کردپرس، نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز گفت:  روز خبرنگار نباید تنها به یک روز محدود شود بلکه نیاز است در طول سال جلسات مستمر با خبرنگاران از سوی مسئولان برگزار شود و انتظار می رود رسالت خبرنگاران نیز طبق روال معمول انتقال صحیح اخبار و همکاری و همیاری در راستای توسعه شهرستان باشد.

سلام ستوده  تصریح کرد: مشکلات ایجاد خانه مطبوعات، پیگیری تعاونی مسکن، تعیین مکان برای برگزاری جلسات و مسایل مربوط به معیشت و تعیین وضعیت باتوجه به درخواست خبرنگاران پیگیری خواهد شد.

ستوده در خصوص برخی انتصابات مدیریتی در شهر نیز تاکید کرد: وظیفه من عزل و نصب مسئولان شهرستان نیست بلکه عملکرد مسئولان برای تصدی و فعالیت ملاک قرار می‌گیرد.

او بیان کرد: فرهنگسرای مهاباد نیز اقدامات نهایی آن انجام و اعتباری جزئی برای آن اخذ شده و احتمالاً در هفته دولت سال جاری این پروژه فرهنگی در شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

ستوده  با اشاره به ترافیک موجود در سطح شهر نیز گفت: ٢ مرکز تعویض پلاک به شهرک صنفیمنتقل می‌شوند و در طرحی دیگر پیشنهاد شده تا جامعه پزشکی به ساختمانی که در محل دانشگاه آزاد تعبیه شده انتقال داده شوند تا ترافیک خیابان اصلی شهر برطرف شود، هرچند بعضی از پزشکان با این موضوع مخالفت دارند اما رایزنی‌ها برای حل این موضوع ادامه دارد. همچنین موضوع انتقال تره بار به مکان دیگری نیز مطرح است که این امور می‌تواند به کاهش ترافیک در سطح شهر منجر شود.

نماینده مهاباد در مجلس بیان کرد: در حال حاضر ۳۶ مدرسه به صورت ناتمام در سطح شهر باقی مانده‌اند و برای تامین اعتبار بخشی از آنها اقدام شده است،

او در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: اعتبارات پروژه آبرسانی به ۱۴۱ روستای مهاباد که اعتباری ملی است متاسفانه به صورت قطره چکانی واریز می‌شود و این پروژه به دلیل یان وضعیت اعتبارات فعلاً به اتمام نرسیده و هنوز برخی از روستاهای مهاباد با تانکر آبرسانی می‌شوند.

او در پایان از رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد درخواست کرد تا این اداره اتاقی برای خبرنگاران به عنوان "خانه خبرنگار "در اختیار آنها قرار  بدهد تا خبرنگاران بتوانند جلسات خود را در آنجا برگزار کنند و در آنجا به همفکری بپردازند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد نیز ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: از نماینده محترم شهرستان درخواست می‌شود از دوگانگی‌ها و دو قطبی بودن‌ها در سطح شهرستان جلوگیری کند و اجازه ندهد جناح بندی‌ها در این شهرستان شکل بگیرد که تمامی این موارد سبب عدم توسعه شهرستان می‌شود.

سیامند جوانبخت افزود: از خبرنگاران نیز درخواست می‌شود در راستای توسعه شهرستان با رعایت انصاف اصول حرفه ای خبرنگاری را رعایت کنند.

او در پایان گفت: اقداماتی در راستای راه‌اندازی خانه مطبوعات در مهاباد انجام شده زیرا شهرستان مهاباد با وجود خبرنگاران بیشمار و وجود چندین خبرگزاری در سطح شهرستان می تواند به عنوان قطب خبری جنوب استان شناخته می‌شود و شایسته است که دارای خانه مطبوعات باشد و اقدامات لازم در این حوزه در حال انجام است.

در پایان این مراسم از تعدادی از خبرنگاران فعال در شهرستان تقدیر شد/.

کد خبر 2773792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha