نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته در سنندج برپا می شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته مهرماه امسال در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی سنندج برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، پیمان اسکندری گفت: نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته از ۱۷ الی ۲۰ مهرماه امسال در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی سنندج برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه جامع، آخرین دستاوردها و فناوری های روز دنیا در حوزه های دام و طیور«انواع نژادهای دام و طیور، تجهیزات پرورش، فرآوری محصولات دامی و طیور»، آبزیان «پرورش ماهی، میگو و سایر آبزیان، تجهیزات پرورش و فرآوری محصولات آبزی»، نهاده های کشاورزی «انواع دان، سموم کشاورزی، کودهای شیمیایی و زیستی، بذرهای اصلاح شده» و ماشین آلات کشاورزی «تراکتور، کمباین، ادوات کشاورزی، سیستم های آبیاری و گلخانه ای» برگزار خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: صنایع جانبی«بسته بندی محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی» و لوله و اتصالات آبرسانی «انواع لوله و اتصالات مورد نیاز در سیستم های آبیاری و کشاورزی» از دیگر حوزه هایی است که آخرین دستاوردهای آن در این نمایشگاه به معرض دید قرار داده می شود.

اسکندری ادامه داد: این نمایشگاه فرصت مناسبی است که تولیدکنندگان بتوانند محصولات و خدمات خود را گسترده تر به بازار معرفی کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد ارتباط توزیع کنندگان با تولیدکنندگان و تامین کنندگان جدید، آشنایی کشاورزان با آخرین فناوری ها و تجهیزات کشاورزی و تبادل دانش و ایده های نوین دانشجویان و پژوهشگران از فرصت های ایجاد شده در این نمایشگاه خواهد بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان یادآور شد: از همه فعالان حوزه کشاورزی دعوت می شود تا با حضور در این نمایشگاه، از نزدیک با آخرین دستاوردهای این صنعت آشنا شده و فرصت های همکاری و سرمایه گذاری را از دست ندهند.

کد خبر 2773843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha