مردم محلات امنیتی حسکه و قامشلو محاصره محلاتشان توسط SDF را محکوم کردند

سرویس سوریه - پس از شکست مذاکرات SDF و هیأت نظامی روسی در قامشلو، ساکنان دو منطقه امنیتی در مراکز شهرهای حسکه و قامشلو، ادامه محاصره این مناطق توسط SDF را محکوم کردند.

به گزارش کردپرس، پس از شکست مذاکرات نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) و هیأت نظامی روسی در قامشلو، ساکنان دو منطقه امنیتی در مراکز شهرهای حسکه و قامشلو که تحت کنترل نیروهای دولتی دمشق هستند، ادامه محاصره این مناطق توسط SDF را در پنجمین روز آن محکوم کردند.

به نوشته دیده‌بان حقوق بشر سوریه(SOHR)، نیروهای SDF برای پنجمین روز متوالی به محاصره دو منطقه امنیتی در شهرهای قامشلو و حسکه با ادامه تنش‌ها بین نیروهای محلی تحت حمایت دولت سوریه از یک سو و نیروهای SDF از سوی دیگر و شکست مذاکرات هیأت روسی و SDF در قامشلو برای پایان دادن به محاصره، ادامه می‌دهند.

در همین راستا، روز شنبه ده‌ها تن از ساکنان منطقه امنیتی شهر حسکه دست به تظاهرات زدند و محاصره ایجاد شده توسط SDF بر منطقه امنیتی این شهر را محکوم کردند و خواستار رفع آن برای کاهش آلام خود شدند.

در روزهای گذشته تظاهراتی همانند تظاهرات حسکه در قامشلو نیز در محکومیت اقدام SDF برگزار شد.

محاصره تحمیلی بر غیرنظامیان تأثیر منفی گذاشته زیرا بر توانایی ساکنان برای تأمین آب آشامیدنی تأثیر گذاشت و با افزایش موارد بیماری، رنج آنها را افزایش داده است. در نتیجه دمای بالای هوا, ساکنان این مناطق به آب غیرقابل شرب متوسل شده‌اند.

کد خبر 2773905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha