تنش آبی شدید بوکان را تهدید می کند

مدیر امور آب و فاضلاب بوکان با اشاره به کمبود شدید مخازن در شهر بوکان به میزان ۵۱ هزار متر مکعب گفت: در صورت عدم اجرای بخش ثقلی آبرسانی و اجرای مخزن در سال آینده شهر بوکان با تنش آبی شدید مواجه خواهد بود.

به گزارش کردپرس، در جلسه ای که با حضور مدیرکل نظارت بربهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مسائل و مشکلات تأمین آب شرب شهرستان بوکان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز حضور داشت، مشکلات، نواقصات و دلایل کندی پروژه دوم خط انتقال آب شهر بوکان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 مجتبی نجفی معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه اجرای پروژه خط دوم خط انتقال آب شهر بوکان در کوتاه ترین زمان ممکن، خصوصا بهره برداری از خط ثقلی آن که می تواند ۶۰ تا ۷۰ لیتر در ثانیه به کمبود آب شهر کمک کند تا پایان آبان ماه ضروری است.

در این جلسه سلمان خدایاری مدیر امور آب و فاضلاب بوکان نیز با اشاره به کمبود شدید مخازن در شهر بوکان به میزان ۵۱ هزار متر مکعب، خواستار تخصیص اعتبار جهت ساخت مخزن، خصوصا یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی برای شمال شهر و یک مخزن ۲ هزار تر مکعبی برای منطقه شهید نجاری و کوچه های طرغه امیرآباد شد.

وی افزود: در صورت عدم اجرای بخش ثقلی آبرسانی و اجرای مخزن در سال آینده شهر بوکان با تنش آبی شدید مواجه خواهد بود.

در ادامه مدیرکل نظارت بربهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با جمع بندی اظهارت و بررسی نقشه ها، برمساعدت و پیگیری رفع مشکلات مطرح شده تاکید کرد/.

کد خبر 2774222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha