۴۰ قبضه سلاح سرد در مریوان کشف شد/۲۶ نفر دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی مریوان از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف رضایت مندی و ارتقا احساس امنیت توسط ماموران انتظامی خبر داد و گفت: در این راستا ۴۰ قبضه سلاح سرد کشف و ۲۶ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ طیب محمدی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، با اشاره به اینکه در اجرای این طرح در هفته گذشته ۲۲ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک توقیف و راهی پارکینگ شدند، گفت: اغلب تخلف این خودروها تغییر در وضعیت خودرو داشتن دستور قضائی توقیف، حمل سلاح سرد نامتعارف و ایجاد مزاحمت برای شهروندان بوده است.

وی اظهار کرد: در راستای این طرح از ۲۶ نفر از افرادی که سلاح سرد همراه داشتند تعهد کتبی اخذ شد و تعداد ۴۰ قبضه سلاح سرد (قمه، چاقو، شمشیر) نیز از این افراد کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی مریوان افزود: پلیس با افرادی که اقدام به نزاع و درگیری با استفاده از سلاح سرد و آسیب به دیگران شوند به شدت برخورد و قطعا افراد ضارب را هرکجا باشند دستگیر و تحویل قانون خواهند داد.

سرهنگ محمدی به خانواده های مریوانی توصیه کرد بر فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند و به جهت پیشگیری از حوادث ناگوار اجازه ندهند فرزندانشان سلاح سرد حمل کنند.

کد خبر 2774321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha