مجوز تبدیل دانشکده پرستاری بوکان به دانشکده علوم پزشکی صادر شد

سرپرست دانشکده علوم پزشکی بوکان از مجوز تبدیل دانشکده پرستاری، بهداشت و فوریت‌های پزشکی بوکان به دانشکده علوم پزشکی بوکان خبر داد.

به گزارش کردپرس، امیر علی آقایی در این باره اظهار کرد:دانشکده پرستاری بوکان در سال ۱۳۹۱ با پذیرش دانشجو در رشته پرستاری کار خود را آغاز کرد و اکنون در قرابت سیزدهمین سالگرد تاسیس دانشکده پرستاری بوکان،  مجوز شروع فعالیت دانشکده علوم پزشکی بوکان از سوی شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت صادر  شد.

او ادامه داد: کسب رتبه‌بندی ممتاز در برنامه‌های اعتباربخشی کشوری در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ و همچنین رضایت مندی ارزیابان بوردهای تخصصی رشته‌های پرستاری و فوریت‌های پزشکی، باب رسیدن به این جایگاه را باز کرد. همچنین افزودن سرانه فیزیکی و آموزشی، افتتاح کلاس‌های درس مجهز و  آزمایشگاه میکروب‌شناسی، تجهیز مرکز مهارت‌های بالینی به بهترین متریال آموزشی بالینی، جذب پنج نفر هیئت علمی، جذب و به کارگیری چندین نفر نیروی اداری  و همچنین تجهیز مرکز کتابخانه دانشکده به جدیدترین منابع علمی، گوشه‌ای از فعالیت‌های این مرکز آموزشی در چندسال اخیر است.

آقایی بیان کرد: این توفیق به عنوان مقدمه و سرآغازی نو در راستای ارتقای تنها موسسه  آموزش عالی سراسری  شهرستان نیازمند التفات و توجه ویژه تمام ارکان اداری شهرستانی و استانی است، به طوریکه علی رغم تمامی توفیقات حاصله این مرکز آموزشی در بحث زیرساخت، علی‌الخصوص فضای فیزیکی استاندارد، نیازمند  بذل توجه ویژه و همت و همیاری مسئولان شهرستانی و استانی است.

کد خبر 2774342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha