رویا فروشی به کردهای عراق

سرویس جهان- مجله پرایوت آی انگلیس رهبران حزب دموکرات کردستان عراق را به مال اندوزی و رویافروشی به کردهای عراق متهم کرده است.

به گزارش کردپرس، مجله پرایوت آی انگلیس که مقالات تند انتقادی نسبت به مسائل مهم منتشر می کند، در شماره اخیر خود نگاهی انتقادآمیز به عملکرد رهبران کرد، بویژه مقامات حزب دموکرات کردستان عراق  و قول های آنان به کردهای عراق نیز داشته است.

این مجله عامل اصلی نافرجام ماندن رویای کردهای عراق برای داشتن کیان مستقل را عملکرد رهبران حزب دموکرات کردستان عراق دانسته است زیرا به گفته این نشریه سیاسی، رهبران حزب دموکرات بیشتر به فکر مال اندوزی بوده اند.

این مجله با اشاره به عدم پرداخت ماهها حقوق کارمندان دولت اقلیم کردستان ادعا کرده است که رهبران این حزب میلیاردها دلار ثروت دارند و بیشتر دارایی خود را در ایالات متحده آمریکا ذخیره کرده اند.

 این مجله با اشاره به که رهبران کرد عراق از این حزب خود را پرچمدار مبارزات سیاسی کردهای عراق برای تثبیت حقوق آنها می دانند، آنها را به رویافروشی به کردهای عراق متهم کرده و نوشته است آنها بیشتر به فکر انباشت ثروت هستند.

 این مجله همچنین ادعا کرده است که در اقلیم کردستان عراق شبکه ای مافیایی به دنبال قبضه کردن دارایی و ثروتها در این منطقه است .

پرایوت آی همچنین انگلیس را به همکاری با رهبران نه چندان خوشنام کرد عراق متهم کرده و گفته است مافیای فساد در اقلیم کردستان حتی شرکت های انگلیسی مانند جنل انرژی را دور زده و این شرکت مجبور شده برای گرفتن حقوق خود، از دولت اقلیم کردستان نزد دادگاه های انگلیس شکایت کند.

کد خبر 2774458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha