سرخط خبرهای 3شهریور خبرگزاری کردپرس

سرخط خبرهای 3شهریور منتشر شده در خبرگزاری کردپرس در استودیو خبر تقدیم حضور مخاطبان می شود.

ترکیه خودروی حامل روزنامه نگاران را در سلیمانیه هدف قرار داد
پهباد جنگی متعلق به ارتش ترکیه یک خورو را در سیدصادق از توابع سلیمانیه اقلیم کردستان عراق مورد هدف قرار داد که در پی آن 2 روزنامه نگار کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند.
بر اساس گزارش های منتشر شده در خصوص این حادثه هویت 2 روزنامه نگار جان باخته «گلستان تارا» و «هیرو بهاءالدین» اعلام شد که «هیرو بهاءالدین» در شرکت رسانه ای چتر به روزنامه نگاری مشغول بود و «گلستان تارا» نیز از سال 2000 به عنوان روزنامه نگار آزاد خبرنگاری می کرد.

رویا فروشی به کردهای عراق
مجله «پرایوت آی» انگلیس در شماره اخیر خود نگاهی انتقادآمیز به عملکرد رهبران کرد در اقلیم کردستان عراق به ویژه مقامات حزب دموکرات داشته و آنها را به مال اندوزی و رویافروشی به کردهای عراق متهم کرده است.
این مجله عامل اصلی نافرجام ماندن رویای کردهای عراق برای داشتن کیان مستقل را عملکرد رهبران حزب دموکرات کردستان عراق دانسته و آنها را به رویافروشی به کردهای عراق متهم کرده و نوشته آنها بیشتر به فکر انباشت ثروت هستند.

توافقی برای خروج نیروهای ترکیه از عراق حاصل نشده است
مرکز ضد اطلاعات نادرست اداره ارتباطات ترکیه، توافق بغداد و آنکارا برای خروج نیروهای ترکیه را تکذیب کرد و گفت دو طرف، دو مرکز هماهنگی نظامی در بغداد و بشیر در استان نینوا ایجاد خواهند کرد.
بر اساس گزارش این مرکز، تمام اطلاعات منتشر شده از سوی چند رسانه درباره توافق آنکارا و بغداد برای خروج ارتش ترکیه از خاک عراق، کذب بوده و تنها توافق حاصل شده ایجاد یک مرکز هماهنگی امنیتی در بغداد و یک مرکز آموزشی و هماهنگی در بشیر است.

کد خبر 2774470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha