۳۴۹ میلیارد تومان پروژه راهداری در کردستان به بهره برداری می رسد

مدیرکل راهداری و حل و نقل جاده ای کردستان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۴۹ پروژه راهدای با صرف اعتبار ۳۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش کرد پرس، فرزاد حسنی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: بهسازی و روکش آسفالت ۶۸.۵ کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی با صرف اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان و انجام ۵۱.۵ کیلومتر لکه گیری و درزگیری با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان از جمله طرح های قابل افتتاح راهداری است.

وی احداث ۱۱ کیلومتر راه روستایی را از دیگر پروژه های راهداری برای هفته دولت اعلام کرد و افزود: برای احداث این راه ها ۹۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، ضمن اینکه ۲ هزار و ۳۰۶ خانوار روستایی از این راه ها بهره مند می شوند.

مدیرکل راهداری و حل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: همچنین در راستای ارتقای ایمنی محورهای برون شهری ۲ هزار و ۲۶۰ کیلومتر خط کشی، نصب حفاظ ایمنی، روشنایی محورها، تونل، نصب و نگهداری تابلو و علایم ایمنی با صرف اعتبار  ۵۴ میلیارد تومان انجام شده است که در این هفته بهره برداری می شود.

حسنی ادامه داد: ایمن سازی و رفع ۷ نقطه پرتصادف با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و تعمیر، تعریض و نگهداری ابنیه فنی راه ها با صرف اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از دیگر طرح هایی است که در این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 2774530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha