سرخط خبرهای 5شهریور خبرگزاری کردپرس

سرخط خبرهای 5شهریور منتشر شده در خبرگزاری کردپرس در استودیو خبر تقدیم حضور مخاطبان می شود.

سندیکای روزنامه نگاران و مرکزرسانه ای مترو اقلیم کردستان  ترور دو خبرنگار کُرد را محکوم کرد

سندیکای روزنامه‌نگاران و مرکز رسانه ای مترو اقلیم کردستان در بیانیه‌  مشترکی اعلام کردند: عملیات جنایتکارانه حمله پهبادی که منجر به کشته شدن هیرو بهاءالدین  و گلستان تارا دو خبرنگار کُرد شاغل در شبکه تلویزیونی « استرایک» که دارای مجوز فعالیت در اقلیم کردستان است، شده است و به زخمی شدن دو خبر نگار دیگر انجامیده است، به شدت محکوم می کنیم.

تقویت پایگاه هوایی آمریکا در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه

بر اساس گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه، پایگاه خراب الجیر در منطقه رمیلان به بزرگترین پایگاه هوایی آمریکا در سوریه، جهت تجهیز نیروهای این کشور از طریق هوایی تبدیل شده است.
دیده بان حقوق بشر سوریه، مستقر در لندن از تقویت پایگاه هوایی خراب الجیر آمریکا در شمال حسکه و تبدیل آن به مهم ترین مرکز تامین نیاز 900 نیروی آمریکا از طریق هوایی خبر داد.

سوریه همواره خواستار خروج ترکیه از اراضی اشغالی است
«بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه تاکید کرد که سوریه همواره خواستار خروج ارتش ترکیه از اراضی اشغالیش در شمال سوریه و توقف حمایت این کشور از تروریسم است. 
«بشار اسد»  در سخنرانی امروز خود در ساختمان مجلس خلق سوریه اعلام کرد که دولت سوریه همواره خواستار خروج ترکیه از اراضی تحت اشغالش در شمال سوریه و توقف حمایت این کشور از تروریسم است


ترجمه جلد دوم «قانون در طب» به زبان کُردی به بازار آمد

«ماهپاره لاهیجانی»، محقق و مترجم مهابادی جلد دوم کتاب «قانون در طب» اثر «بوعلی سینا» را با نام «قانوون له پزیشکی دا»، به زبان کُردی ترجمه و چاپ کرد تا ترجمه کُردی آن ١٦همین ترجمه این اثر گرانقدر به سایر زبان های زنده دنیا باشد

کد خبر 2774532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha