محکومیت ۴۳۵ میلیون تومانی قاچاق سیگار/۱۵۱ جفت کفش قاچاق کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان از رسیدگی به پرونده کشف ۳۰۰ هزار نخ سیگار و ۱۵۱ جفت کفش قاچاق خبر داد و گفت: در پرونده قاچاق سیگار متهم ۴۳۵ میلیون تومان و در پرونده قاچاق کفش ۱۷۸ میلیون تومان جریمه شد.

حسین رحیمیان در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مریوان گزارش تخلف را در بازرسی از یک خودروی سواری  کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی اظهار کرد: پرونده قاچاق ۳۰۰ هزار نخ سیگار و ۱۰۰ بسته تنباکوی قلیان به ارزش ۴۳۵ میلیون تومان در شعبه  ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مریوان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نشدن اسناد و مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت ۴۳۵ میلیون تومان جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

رحیمیان همچنین به جریمه ۱۷۸ میلیون تومانی قاچاقچی کفش اشاره کرد و ادامه داد: پرونده قاچاق ۱۰۰ جفت کفش خارجی اسپرت و ۵۱ جفت کفش زنانه استوک به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان در شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز قروه رسیدگی شد.

وی یادآور شد: شعبه با تحقیقات لازم و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی از سوی متهم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۷۸ میلیون تومان جزای نقدی محکوم و جریمه صادره را وصول کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی گلوگاه قروه پس از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف کالای به ظن قاچاق گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 2774949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha