سرخط خبرهای 17شهریور خبرگزاری کردپرس

سرخط خبرهای 17شهریور منتشر شده در خبرگزاری کردپرس در استودیو خبر تقدیم حضور مخاطبان می شود.

موضع بغداد در برابر تجاوزات ترکیه به خاک عراق ضعیف است  
عضو اتحادیه میهنی کردستان گفت: موضع دولت فدرال در برابر تجاوزات ترکیه به خاک عراق ضعیف است.
به گفته غیاث سورچی انتشار بیانیه ها و یادداشت هایی در نکوهش و اعتراض به تهاجم نیروهای ترکیه به خاک عراق، واقعیت ها را تغییر نخواهد داد و نیروهای ترکیه را مجبور به ترک عراق نخواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه موضع بغداد دربرابر تهاجم ترکیه به خاک عراق همچنان ضعیف است، گفت: ترکیه اهرم های فشار زیادی از جمله منابع آب و جاده توسعه برای فشار بر عراق در اختیار دارد.

موضع پنتاگون درباره تاریخ خروج نیروهای آمریکا از عراق
وزارت دفاع آمریکا با اشاره به گزارش رویترز که تاریخ خروج نیروهای آمریکا از عراق را سال های 2025 و 2026 اعلام کرده، اطلاع داد که تمایلی برای بیان مراحل خروج نیروها از عراق ندارد.
خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات آمریکایی و عراقی گزارش داد 2 کشور توافق کرده اند که نیروهای آمریکا از سال 2025 مراحل خروج از عراق را آغاز کرده و این نیروها تا پایان سال 2026 عراق را ترک خواهند کرد.
 با این حال بخش انگلیسی العربیه از مقامات وزارت دفاع آمریکا نقل کرد که این وزارتخانه تمایلی برای بیان مراحل خروج از عراق ندارد.

یاسین خسروی قهرمان پارالمپیک پاریس شد
یاسین خسروی قهرمان اهل شهر «بانه وره» از توابه شهرستان پاوه مدال طلای رشته پرتاب وزنه رقابت های پارادو و میدانی المپیک پاریس را کسب کرد.
یاسین خسروی نماینده پرتاب وزنه ایران، با پرتابی به طول 15.96 متر  به مدال طلای پارالمپیک رسید و با این پرتاب رکورد پارالمپیک را نیز جابجا کرد.
یاسین تیر ماه سال گذشته قهرمان مسابقات جهانی پارالمپیک پاریس شده بود.

کد خبر 2774966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha