طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در کردستان آغاز شد

رئیس بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید در کردستان  شروع شده است.

به گزارش کرد پرس، فرزاد سردار زاده در جمع خبرنگاران، گفت: از ۱۵ شهریور ماه لغایت ۱۵ مهر ماه طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در استان کردستان اجرا شده است.

وی افزود:  با عنایت به شروع سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید انواع نوشت افزار و لوازم و التحریر، کیف و کفش و مانتو مدارس طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و مراکز علمی و آموزشی اجرا می شود.

رئیس بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: با توجه به وظیفه ذاتی حوزه نظارت و بازرسی صمت، این اداره کل درنظر دارد در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، بازرسی و نظارت­ های هدفمند را برای جلوگیری از هرگونه استفاده ای به انجام رساند.

سردار زاده ادامه داد: برای جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی کالا و خدمات، علاوه بر بازرسی های دوره ایی، اقدام به برگزاری و اجرای گشت مشترک از واحدهای صنفی درسطح عرضه کالاهای مذکور نیز به عمل خواهد آمد.

وی یادآور شد: در این راستا ۱۲ گشت مشترک و چندین گشت روزانه به صورت موردی برنامه ریزی شده است.

رئیس بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 2774978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha