مرگ دو دختر جوان کرمانشاهی در تصادف

سرویس کرمانشاه _ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: برخورد سواری پژو با پایه بتی مونوریل منجر به مرگ دو دختر جوان در شهر کرمانشاه شد.

به گزارش کردپرس؛ سرهنگ محمد حیدری گفت: در ساعت ۲۲ شب گذشته ۱۸شهریورماه یک دستگاه سواری پژو۴۰۵ که از سمت تقاطع غیرهمسطح ولایت به سمت تقاطع سپاه در بلوار شهید بهشتی در حال حرکت بوده، در محل روبروی پارک شاهد از مسیر خارج و از ناحیه سقف ابتدا با درخت وسط بلوار و سپس با پایه بتی مونوریل برخورد میکند.

وی ادامه داد: پلیس و سایر سازمان های امدادی بلافاصله پس از اطلاع، در محل حاضر شده و با کمک عوامل آتش نشانی هر ۲نفر از خودرو خارج و توسط آمبولانس به بیمارستان آیت اله طالقانی منتقل گردیدند.

سرهنگ حیدری افزود: متاسفانه راننده و سرنشین خودرو که دو خانم ۱۸ ساله بودند در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند.

وی عنوان کرد: سرعت غیرمجاز عامل اصلی وقوع این تصادف مرگبار بوده است.

رییس پلیس راهور استان تصریح کرد: عدم مهارت و تسلط کافی به خودرو نیز در این تصادف مشهود است چراکه طی استعلام به عمل آمده راننده خودرو فاقد گواهینامه مجاز رانندگی می باشد.

حیدری در پایان گفت: بارها اعلام کرده ایم که تخلف از مقررات درنهایت به تصادف و صدمه و مرگ منجر می‌شود اما متأسفانه تعدادی از رانندگان به این مهم توجه نمی‌کنند.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد مراقب فرزندان خود باشند و از در اختیار گذاشتن خودرو به افراد فاقد گواهینامه خودداری نمایند.

کد خبر 2775059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha