نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در پارک ملت سنندج برپا می شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان از برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در استان کردستان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، طه سمیعی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: از ۲۱ تا ۳۰ شهریور ماه جاری نمایشگاه پاییزه به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح استان کردستان برپا می شود.

وی با بیان اینکه تعداد غرفه های دایر شده در نمایشگاه ۱۰۰ غرفه است، افزود: مقرر شده که ۷۰ درصد غرفه های مذکور به عرضه کالاهای مرتبط با نمایشگاه اختصاص یابد .

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده در کارگروه تنظیم بازار تعدادی از غرفه ها به عرضه کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، گوشت و مرغ تنظیم بازار اختصاص می یابد.

سمیعی با اشاره به اینکه در صورت نیاز مدت زمان برپایی نمایشگاه تمدید می شود، ادامه داد: در این مدت زمان در شهرستان ها نیز نمایشگاه پاییزه برگزار می شود و حداقل تخفیف ۱۰ درصد کمتر از قیمت متعارف در سطح بازار در نظر گرفته شده تا زمینه رفاه شهروندان فراهم شود.

وی یادآور شد: با توجه به تصمیم اتاق اصناف مرکز استان و موافقت کارگروه تنظیم بازار نمایشگاه امسال با محوریت اتاق اصناف در پارک ملت برگزار می شود.

کد خبر 2775072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha