اکران ٢٠ فیلم در سومین روز جشنواره «آسمان» مهاباد

در سومین روز از جشنواره فیلم فیلمنامه و عکس «آسمان» مهاباد ٢٠ فیلم به علاوه یک فیلم سینمایی بلند نمایش داده می شود و اجرای موسیقی و کارگاه های هنری نیز برگزار می شود.

به گزارش کردپرس، امروز در سومین روز از جشنواره فیلم فیلمنامه و عکس «آسمان» مهاباد در دو نوبت صبح و ظهرو ۱۰ فیلم کوتاه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش داده می‌شود.

طبق روال جشنواره امروز نیز باکس ویژه کودکان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا خواهد شد. در نوبت عصر ساعت ١٨ الی ١٩:٣٠ نیز سالن مذکور میزبان ۵ فیلم و در ساعت ٢١:۳۰ تا ٢٣  هم ۵ فیلم دیگر در همین سالن نمایش داده می‌شود.

در پلازای میدان منگوران در سومین روز از جشنواره آسمان در ۳ نوبت مختلف اجرای موسیقی زنده در برنامه قرار گرفته است، همچنین ساعت ٢١:۳۰ تا ٢٣  در پلازای میدان منگوران نمایش فیلم‌های کوتاه آثار هنرمندان ارومیه اکران خواهد شد و در ساعت ۲۳ الی ۱۲ و نیم نیز در همان محلفیلم بلند سینمایی نمایش داده خواهد شد.

سومین روز جشنواره در حوضخانه رستم بیگ مهاباد با دو کارگاه استاد خسرو سینا و استاد مجید سعیدی در نوبت صبح و ظهر و اجرای موسیقی خانقاهی در دو نوبت عصر و شب آماده استقبال از علاقمندان خواهد بود.

به گزارش کردپرس،  برگزاری نخستین دوره جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس «آسمان» از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد و موسسه «لاوان فیلم مکریان» و با همکاری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان ایران، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و انیمیشن و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی پشتیبانی می‌شود.

کد خبر 2775087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha