رئیس شورای حفاظت از منافع عالی اتحادیه میهنی کردستان: در کابینه نهم دولت اقلیم کردستان، آزادیها محدود شده‌اند

شیخ جعفر شیخ مصطفی رئیس شورای حفاظت از منافع عالی اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرد در کابینه نهم آزادیها محدود شده‌اند و تبیعض فراوانی در میان مناطق مختلف اعمال شده است.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری آوینه، شیخ جعفر شیخ مصطفی رئیس شورای حفاظت از منافع عالی اتحادیه میهنی کردستان در دیدار با تعدادی از شخصیتهای اجتماعی و اقشار مختلف منطقه «شارباژیر» گفت: «از اوایل تاسیس دولت تا کابینه نهم خدمات رسانی به نحو مناسبی ارائه شد اما در سالهای اخیر مسیر حکمرانی در جهت نادرستی هدایت شده است».

وی افزود: در این کابینه تبعیضات و نابرابریهای قابل توجهی در میان مناطق مختلف اقلیم کردستان اعمال شده و موضوع آزادیهای بشر محدود شده است علاوه بر این انحصار قدرت نیز به وجود آمده است.

شیخ جعفر شیخ مصطفی اشاره کرد این وظیفه اتحادیه میهنی کردستان و نیروهای حاضر این حزب در عرصه سیاسی است که مسیر حکمرانی را تغییر دهند و آن را به مسیر کُردستانی بودن و خدمتگزاری به ملتمان بازگرداند.

شیخ جعفر شیخ مصطفی بر لزوم یکسان سازی نیروی پیشمرگه و تشکیل ارتشی متحد در راستای حفظ امنیت مردم کردستان در برابر هر نوع تهدید و خطری، علاوه براهمیت تشکیل یک ائتلاف محکم و متحد میان نیروها و احزاب سیاسی و تامین همبستگی و اتحاد ملت کردستان در مبارزه با بحرانهای مختلف، تاکید کرد.

کد خبر 2775201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha