٢ آمبولانس مجهز در اورژانس جاده‌ای سیلوانا مستقر می شود

نماینده ارومیه در آیین انعقاد قرارداد ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای که به صورت صددرصد خیّری ساخته خواهد شد از تجهیز این مرکز به دو آمبولانس مجهز خبر داد.

به گزارش کردپرس، حاکم ممکان ضمن تقدیر از هیات مدیره و خیرین موسسه خیریه برین شمیرانات که تعهد ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای در روستای دیزج مرگور را متقبل شده اند، گفت: همه جای ایران سرای ماست، سیلوانا فقط متعلق به مردم سیلوانا نیست و متعلق به همه ایران است و امروز خیرین محترمی که با وجود هزاران کیلومتر مسافت در سیلوانا از خود میراثی ماندگار به جای می گذارند در همین مسیر گام برمی دارند.

ممکان از پیگیری استقرار دو آمبولانس کاملا تجهیز شده از رئیس اورژانس کشور در این پایگاه خبر داد و تاکید کرد: متاسفانه به علت کمبود پایگاه اورژانس در سالهای گذشته، شاهد از دست دادن عزیزانمان در تصادفات جاده‌ای بوده‌ایم.

او در این آیین با تقدیر از زحمات مجمع خیرین مدرسه ساز سیلوانا گفت: به همت خیرین و فعالیت مستمر این مجمع سرانه فضای آموزشی ما که زیر یک متر مربع بود بود به ٤ متر رسیده است.

نماینده ارومیه تاکید کرد: به صورت جدی و مستمر پیگیر وظایف و تعهدات اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان در قبال خیرین خواهیم بود و مطالبات عزیزان خیّر را به صورت جد دنبال خواهیم کرد.

 ممکان در پایان این آیین خبر داد: اهالی روستای راژان به پاس زحمات بنیاد برین شمیرانات در بخش سیلوانا خیابانی را به نام ایشان نامگذاری کرده اند که نشان از قدرشناسی مردم فهیم ما دارد.

کد خبر 2775213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha