عضو مجمع میهنی جنبش تغییر: پسران نوشیروان مصطفی با شرکت این حزب در انتخابات پارلمان کردستان مخالف هستند

نزار محمود عضو مجمع میهنی جنبش تغییر با اشاره به این که این جنبش تا دو هفته دیگر تکلیف دو موضوع مهم و اساسی را مشخص خواهد کرد که یکی از این موضوعات مشارکت یا عدم مشارکت حزب در انتخابات پارلمانی است، افزود: نظر پسران نوشیروان مصطفی این است که جنبش تغییر در انتخابات شرکت نکند.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه  آوینه، نزار محمود عضو مجمع میهنی جنبش تغییر روز یکشنبه در گفتگو با رسانه اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرد حزب آنها تا دو هفته دیگر سرنوشت دو موضوع مهم و اصلی را مشخص خواهد کرد یکی از این موضوعات، موضوع انتخابات اعضای کارگروه اجرایی و تعیین دبیر کل است موضوع دیگر نیز بحث مشارکت یا عدم مشارکت حزب در انتخابات آتی پارلمانی است.

به گفته نزار محمود، دانا احمد مجید تنها کاندید برای پست دبیرکلی جنبش تغییر است.

وی در خصوص مشارکت حزب مطبوعش در انتخابات آتی گفت: «در این باره دو نظر وجود دارد عده‌ای از اعضای حزب با عدم مشارکت در ششمین دوره انتخابات پارلمانی و آماده کردن خود برای شرکت در انتخابات مجلس عراق موافق هستند و عده دیگر نیز شرکت در انتخابات را ترجیح می‌دهند».

در پاسخ به این سوال که آیا این درست است پسران نوشیروان مصطفی (چیا و نما) و برخی دیگر از اعضای حزب مخالف شرکت در این انتخابات هستند اما نظر مصطفی سید قادر و وزرای دولت بر این است که در انتخابات شرکت کنند؟ پاسخ داد بله این موضوع واقعیت دارد.

کد خبر 2775320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha