مسلمانان مراقب هجمه رسانه‌ای فریبنده غرب در بحث غزه باشند

سرپرست معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: امروز امپریالیسم و قدرت‌های غرب، تلاش می‌کنند با هجمه رسانه‌ای و خبری، رژیم صهیونیستی را بی‌گناه و فلسطینی‌ها را تروریست و مقصر جلوه دهد و جامعه اسلامی باید مراقب این توطئه ها باشد.

به گزارش کرد پرس، ماموستا محمد اشرف ایل بیگی روز دوشنبه در آیین میلاد خجسته پیامبر رحمت و منادی وحدت با محور امت اسلامی، نجات فلسطین مظلوم در سنندج اظهار کرد: امروز فلسطین و غزه به دلیل تحمل مرارت‌های زیاد طی یکسال اخیر، تبدیل به یکی از محورهای اشتراکات امت اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه فلسطین به مسئله اول جهان اسلام تبدیل شده است، افزود: رفع این مسئله، با وجود حمایت‌های بی حد و مرز قدرت‌های بزرگ دنیا، بدون اتحاد و انسجام امت اسلامی، کار ساده‌ای نیست.

سرپرست معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: همه ما در قبال فلسطین و غزه مسئول هستیم و بحرانی که گریبانگیر جامعه اسلامی شده، جدا از ظاهر، در باطن سنگین‌تر است، چراکه هجمه رسانه‌های غرب، روی افکار عمومی مسلمانان تاثیر گذاشته که خطرناک است.

ماموستا ایل بیگی بر لزوم هوشیاری در برابر سلطه خبری رسانه‌های غرب در بحث فلسطین تاکید و اضافه کرد: رسانه‌های دشمنان اسلام، تلاش می کنند مردم فلسطین را تروریست و جنایتکار و رژیم صهیونیستی را دردمند و مظلوم قلمداد کنند که باعث شرمساری است.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی به دلیل پشتگرمی به حامیانش، به بیانیه ‌ها و قطعنامه‌ای سازمان ملل و اعتراضات دانشجویی و مردمی در جهان اهمیت نمی دهد.

سرپرست معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به ولادت پیامبر(ص) اشاره و ضمن تبریک این عید بزرگ به مسلمانان، تدبیر امام خمینی(ره) در اعلام هفته وحدت را کاری ارزشمند برای ایجاد انسجام بین امت اسلامی برشمرد.

مانوستا ایل بیگی ادامه داد: رسول خدا(ص) و قرآن کریم از مهمترین محورهای اتحاد و انسجام اسلامی است و باید از این محورها برای تقویت این مهم به خوبی بهره برد.

کد خبر 2775339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha