۱۲۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در کردستان اجرا می شود

جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در طول ایام هفته دفاع مقدس، ۱۲۰ برنامه شاخص در سطح استان با محوریت اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، سردار جمشید رضایی در نشست خبری با رسانه های کردستان که به مناسبت تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: دوران دفاع مقدس مظهر خودباوری و ایثار بود و ایستادگی مردم ایران در مقابل زورگویان را به جهانیان ثابت کرد.

وی به عناوین روزشمار هفته دفاع مقدس در سال ۱۴۰۳ که با شعار محوری «در راه فتح قله ایم» اشاره کرد و افزود: ۳۱  شهریور با عنوان روز «پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، وحدت ملی، معنویت»، ۱ مهر با عنوان روز «جوانان، علم و دانش پژوهشی»، ۲ مهر با عنوان روز «زنان، خانواده، سلامت» و ۳ مهر با عنوان روز «شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی» نامگذاری شده است.

جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: ۴ مهر با عنوان روز «دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف و سربازان»، ۵ مهر با عنوان روز «ولایتمداری، بصیرت، دشمن شناسی و استکبارستیزی»، ۶ مهر با عنوان روز «نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، روحانیت، عشایر، روستائیان و پیشمرگان کرد مسلمان» و ۷ مهر با عنوان روز «فرماندهان، عزت مداران، حماسه آفرینان» نامگذاری شده است.

سردار رضایی ادامه داد: در طول ایام هفته دفاع مقدس، ۷۸۲ برنامه در قالب ۸۷ عنوان و ۱۲۰ برنامه شاخص در سطح استان با محوریت اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

سردار رضایی یادآور شد: به محور فعالیت های این هفته نیز اشاره کرد و ادامه داد: نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس، همایش تجلیل از پیشکسوتان خواهر، رژه موتوری و نیروهای مسلح و اعزام یک نفر از خواهران بسیجی به کوه هیمالیا از جمله این برنامه های شاخص است.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره سرداران و شهدای بیجار، برگزاری جشنواره فرهنگی فردخت، برگزاری نمایشگاه طرح اسوه، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنگ مقاومت، بازسازی آزادسازی سنندج توسط هنرمندان و افتتاح طرح های محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی به بانه و سروآباد از دیگر برنامه های این هفته است.

کد خبر 2775403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha