اجرای ۸۲۳ برنامه در هفته دفاع مقدس ایلام

سرویس ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در نشست فرماندهان نظامی و انتظامی استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام از برگزاری ۸۲۳ برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار سیدصادق حسینی عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور بخشی از حماسه به یاد ماندنی دوران انقلاب اسلامی است که در اوان پیروزی انقلاب جنگی ناخواسته را بر ما تحمیل کردند و پایان آن با پیروزی انقلاب اسلامی و به نام مردم ما و امام خمینی(ره) رقم خورد.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به درختی ستبر و تناور تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: مجاهده رزمندگان و شهدای عزیز ما در مبارزه با استکبار جهانخوار و رژیم کودک کش اسرائیل، امروز به الگویی در دنیای مقاومت تبدیل شده و شاهدیم که جمعی قلیل اما ایمانی در غزه بر بزرگ ترین ارتشهای جهان فائق آمده است و آنها را زمینگیر کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: بیان و بازخوانی ابعاد مختلف دفاع مقدس در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاهها می تواند الگویی برای جوانان ترسیم کند که با آموزه های دفاع مقدس و سیره شهدا بتوانند نقشه راهی برای آینده خود ترسیم کنند.

سردار حسینی شعار هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۳ را "در راه فتح قله ایم" عنوان و تشریح کرد: رژه نیروهای مسلح همزمان با روز میلاد پیامبر اکرم(ص)، اعزام گروههای جهادی به مراکز محروم و حاشیه نشین، برگزاری صبحگاههای مشترک مختلف در دانشگاهها، برگزاری یادواره های شهدا، اعزام تیمهای پزشکی به مناطق محروم، تولیدات رادیویی و تلویزیونی، بزرگداشت روز سرباز، برگزاری برنامه میهمانی لاله ها در گلزار شهدا، میز خدمت، راهیان نور، دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان، فضاسازی فرهنگی، برگزاری نمایشگاههای مختلف  و... بخشی از ۸۲۳ برنامه هفته دفاع مقدس استان ایلام است.

کد خبر 2775420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha