حزب دمکرات کردستان هیج حزب سیاسی را رقیب خود نمی‌داند

مسئول هماهنگی حزب دمکرات کردستان در سلیمانیه و حلبچه بیان کرد که حزب دمکرات کردستان هیچ حزب سیاسی را رقیب خود نمی‌داند، در عین حال همه احزاب سیاسی با یکدیگر در رقابتند و این امر صحیحی است، "معتقدیم جایگاه حزب دمکرات کردستان در کردستان محکم است و از سال ۱۹۹۲ فقط کرسی های آن کاهش یا افزایش یافته و جایگاه آن غیرقابل تغییر است".

به گزارش کردپرس به نقل از خندان، علی حسین، مسئول هماهنگسازی حزب دمکرات کردستان در سلیمانیه و حلبچه در کنفرانسی مطبوعاتی بیان داشت: «با همه جریانات سیاسی نقاط مشترک داریم و امیدواریم پس از انتخابات نیز همچنان نقاط مشترک زیادی برای تشکیل دولت داشته باشیم، اما با هیچ حزبی توافق سیاسی نکرده ایم».

وی اشاره کرد: «تاکنون هیچ چیزی که عامل عدم برگزاری انتخابات شود، اتفاق نیفتاده است و مطمئناً انتخابات در تاریخ مقرر خود برگزار خواهد شد».

علی حسین تصریح کرد: «ما هیچ حزب سیاسی را رقیب خود نمی‌دانیم، در عین حال همه احزاب سیاسی با یکدیگر در رقابتند و این امر صحیحی است، "معتقدیم جایگاه حزب دمکرات کردستان در کردستان محکم است و از سال ۱۹۹۲ فقط کرسی های آن کاهش یا افزایش داشته است و جایگاه آن غیرقابل تغییر است».

وی اضافه می‌کند: «در سلیمانیه بر روی آگهی های تبلیغاتی نوشته بودند (به پایان می‌دهیم)، اگر منظور اتحادیه میهنی پایان دادن به بی‌قانونی های خود و بی تفاوتی نسبت به کشته شدن یک چایی چی است، جای تشکر دارد، اما اگر منظور آن پایان دادن به تجربه اقلیم کردستان است، قطعا مردم کردستان باید پاسخ دهند».

کد خبر 2775475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha