کشته شدن یک سرباز ارتش ترکیه و ۶ عضو شبه‌نظامی در عملیات‌های SDF

سرویس سوریه - SDF مدعی کشته شدن یک سرباز ارتش ترکیه و ۶ عضو شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در عملیات‌های مجالس نظامی SDF در حومه منبج و گره‌سپی شد.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که یک سرباز ارتش ترکیه و ۶ عضو شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در عملیات‌های مختلف مجالس نظامی SDF در حومه منبج و گره‌سپی کشته شده ‌اند.

مرکز رسانه‌ای SDF با صدور بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی خود در مورد عملیات‌های اخیر SDF علیه نیروهای ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن اطلاعاتی منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: «در نتیجه عملیات مجلس نظامی گره‌سپی علیه پایگاه ارتش ترکیه در روستای «تیروازی» یکی از سربازان ارتش ترکیه کشته شد.»

در ادامه بیانیه SDF آمده است: «در دو عملیات جداگانه مجلس نظامی منبج نیز در شمال منبج، ۶ تن از اعضای شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه کشته و ۱۰ تن مجروح شدند».

مرکز رسانه‌ای SDF در پایان فاش کرد که نیروهای مجلس نظامی منبج، ۴ خودروی نظامی، یک دوربین مداربسته، سلاح، مهمات و یک تلفن همراه متعلق به شبه‌نظامیان را منهدم کردند و پس از عملیات به سلامت به مقر خود بازگشتند.

کد خبر 2775497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha