آرش لهونی به عنوان استاندار جدید کردستان معرفی شد

طی مراسمی با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور، مراسم تکریم و معارفه آرش لهونی استاندار جدید کردستان در سنندج برگزار شد.

به گزارش کرد پرس، نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم تکریم و معارفه استاندار کردستان، گفت: فضای کردستان سرزمینی پرصلابت با مجاهدانش و عطرآگین به خون شهدا است که علما و نخبگان دلسوزی در آن فعالیت دارند.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی افزود: کردستان امروز بیش از هر وقت دیگری نیاز به عمدلی، همراهی و همکاری برای پیشرفت دارد و باید سعی کرد مثبت گرا بود و با استاندار جدید همکاری لازم را داشت تا به موفقیت رسید.

وی ادامه داد: اگر طالب شکست دیگران باشیم و استاندار جدید را همراهی نکنیم، مردم هستند که متضرر می شوند و مردم از تنازع و دعواهای سیاسی خسته اند و منتظر اتفاقات خوب هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان خطاب به آرش لهونی اظهار کرد: استاندار جدید کردستان نیز باید فرصت را برای خدمت به کردستان غنیمت شمرده و از لحظه لحظه آن استفاده کرده و از نقد گذشتگان و قبیله گرایی خودداری کند.

ریل گذاری توسعه در کردستان اتفاق افتاده است 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: ریل گذاری توسعه ای در کردستان در چند سال گذشته اتفاق افتاده که امیدواریم با حضور استاندار جدید این اهداف ادامه داشته باشد.

مهدی رمضانی یادآور شد: استان کردستان یکی از استان های با ظرفیت در حوزه منابع انسانی با ارزش و نخبه است و جای افتخار دارد که یک مدیر جوان کرد اهل سنت برای اولین بار از بعد از انقلاب مسند استانداری را برعهده می گیرد.

اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت فعالیت در کردستان

استاندار جدید کردستان نیز در این مراسم گفت: خدا را شاکرم که بعد از چند سال فرصت خدمت دوباره به مردم کردستان به بنده داده شد و از این فرصت بدون شک با تمام توان استفاده خواهم کرد.

آرش لهونی اظهار کرد: پروژه های نیمه تمام بسیاری در کردستان در حال انجام است که سعی می کنیم با تمام توان در مرحله اول به دنبال اتمام این پروژه ها باشیم تا مردم بتوانند از آنها بهره مند شوند.

وی افزود: به واسطه حضور در شورای شهر سنندج، فرصت ها و ظرفیت های استان کردستان را می شناسیم و از تمام توان خود برای بهره گیری از آنها در راستای توسعه و پیشرفت کردستان استفاده می کنم.

استاندار کردستان ادامه داد: دولت وفاق ملی بر ستون هایی استوار است که صداقت و راستی را سرلوحه خود قرار داده و این شعار را تا امروز تحقق بخشیده و نشان داده در کنار اجرای سیاست های کلی نظام، به دنبال بهره گیری از تمام ظرفیت های کشور است.

کد خبر 2775533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha