۱۱۸۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی کردستان انجام شد

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در طرح ویژه بازگشایی مدارس این اداره کل هزار و ۱۸۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی لوازم التحریر سطح استان انجام شد.

به گزارش کرد پرس، فرزاد سردارزاده در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ تا ۳۱ شهریور ماه ادامه داشت که در مجموع در این مدت هزار و ۱۸۸ بازرسی به صورت موردی و ۱۰۹ بازرسی به صورت گشت مشترک توسط بازرسان این اداره کل به عمل آمد.

وی اظهار کرد: در نتیجه این بازرسی ها ۱۸۴ پرونده در بازرسی های موردی و ۲ پرونده در گشت مشترک برای واحدهای متخلف تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با اشاره به این مطلب که ارزش ریالی۱۸۴ مورد پرونده تخلف در بازرسی ها ۱۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال جریمه بوده است، افزود: همچنین ارزش ریالی ۱۰۹ پرونده گشت مشترک یکصد و ۱۶ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شد.

سردارزاده ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۱۳ مورد شکایت مردمی در سامانه نظارتی اداره کل صمت کردستان به ثبت رسید که برای ۲۰ مورد آنها با ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شد.

کد خبر 2775581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha