فرماندار اربیل: از رسانه اتحادیه میهنی کردستان شکایت خواهیم کرد

در پی انتشار تصویر یک الاغ و مطلبی با این عنوان که "بازار الاغ در اربیل گرم است" فرماندار اربیل اعلام کرد: علیه رسانه وابسته به اتحادیه میهنی کردستان به دلیل توهین به اربیل در دادگاه طرح شکایت خواهیم کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از باسنیوز، وبسایت «کوباس»، وابسته به اتحادیه میهنی کردستان، با انتشار تصویر یک "الاغ" در صفحه این رسانە در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: "بازار الاغ در اربیل گرم است!"، این موضوع‌ واکنش های مختلفی را در پی داشته است.

نبز عبدالحمید فرماندار اربیل در این باره بیان می‌کند: «آنچه رسانه وابسته به اتحادیه میهنی علیه شهر اربیل روا داشته است، توهین و بی احترامی نسبت به مردم و ساکنان اربیل است و این کار آنها با یک هدف زشت سیاسی صورت گرفته است».

وی می‌افزاید: «ما با این توهین برخورد قانونی خواهیم کرد و علیه آنها شکایت می‌کنیم، همچنین اجازه نخواهیم داد هیچکس به نام و شهرت اربیل لطمه وارد کند».

فرماندار اربیل تصریح کرد: «اربیل سمبل صلح، آبادانی و همزیستی مسالمت آمیز است، آنها که برای مقاصد محدود حزبی و شخصی خود به آن توهین می‌کنند، تاوان سنگینی خواهند پرداخت و مردم در انتخابات ۲۰ اکتبر، پاسخ آنان را خواهند داد».

نبز عبدالحمید تأکید کرد: «اربیل آغوش گرم خود را برای همه باز کرده است و همه طرفها نیز در برابر هرگونه توهین علیه این شهر خواهند ایستاد چون اربیل خط قرمز است».

به گفته نبز رشاد، خبرنگار رسانه وابسته به یکی از جناح های اتحادیه مهینی، وبسایت مذکور (کوباس) تحت نظارت مستقیم بافل طالبانی فعالیت می‌کند.

وی در این باره می‌گوید: «مردم اربیل و سلیمانیه باید پای صندوقهای رای، به احزاب و جریاناتی را که به شهر آنها توهین کرده است، پاسخ دهند»، وی خطاب به رسانه اتحادیه میهنی کردستان می‌گوید: «شما کی هستید که به شهرها توهین می‌کنید».

نبز رشاد همچنین تأکید کرد که این رسانه وابسته به اتحادیه میهنی کردستان است و تحت نظارت مستقیم بافل طالبانی فعالیت می‌کند.

کد خبر 2775678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha