دولت مردان، کارگر مردم هستند

نماینده ولی فقیه در کردستان یکی از جلوات ادب را مدارا با مردم عنوان کرد و گفت: ما همه برای مردم کار می کنیم و دولت مردان کارگر مردم هستند.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در جلسه شوای اداری استان کردستان، بر لزوم مدارای مسئولان با مردم و ارائه بهترین خدمات به عنوان وظیفه تاکید کرد و گفت: مدارا کردن با مردم نوعی ادب است، چرا که همه برای مردم کار می کنیم و به فرموده رهبری، دولت کارگر مردم است.

وی خواستار پوشش ضعف های همدیگر و کمک به رفع آنها شد و افزود: از بهترین صفات انسان این است که نسبت به ضعف های دیگران آگاه اما بی توجه است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: اگر همه مشغول به کار خود باشند و دنبال مچگیری نباشند، خدمات به مردم بهتر انجام می شود.

جلوگیری از خام فروشی در کردستان ضروری است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه بیان کرد: خواسته مردم استان کردستان از مسئولان شنیدن شکوایه آنها، رسیدگی به خواسته های به حق مردم، توجه به موضوع حاشیه نشینی، حضور در بین مردم و مدارا با آنها و ایجاد اشتغال برای جوانان است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

ماموستا فایق رستمی ادامه داد: امیدواریم استاندار جدید استان کردستان با شناختی که از این استان دارد و باتوجه به سوابق اجرایی و وجهه خوبی که در میان مردم استان دارند، زمینه پیشرفت و ترقی استان کردستان را فراهم کنند.

وی یادآور شد: مسئولان و ارگان ها باید همه با هم همراه و همگام باشند و در راستای رفع فقر این مردم شریف و نجیب که در راه انقلاب جان خود را فدا کردند، گام بردارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مسئولان از منابع طبیعی موجود در استان کردستان، وجود مرز ترانزیتی، معادن و ... در راستای رفع مشکلات استان کردستان بهره بگیرند.

ماموستا رستمی گفت: قطعا با وجود استاندار جوان و توانا اهل سنت بیشتر می توان در راستای ایجاد کارخانه مادر در استان و اشتغالزایی و جلوگیری از خام فروشی در استان کردستان گام برداشت.

وی افزود: کردستان استان با ظرفیتی در حوزه اقتصادی، منابع طبیعی، گردشگری و مرز و ... است که استفاده صحیح از این ظرفیت ها بسیاری از مشکلات استان را حل خواهد کرد.

همه باید صادقانه برای خدمت به مردم گام برداریم

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم بر لزوم توجه مسئولان به جهاد تبیین و شرح صدر تاکید کرد و اظهار کرد: همه باید صادقانه برای خدمت به مردم گام برداریم.

ماموستا اقبال بهمنی ادامه داد: امروز بستر برای خدمت به مردم بسیار آسان است و در اوج قدرت باید خاضعانه به جامعه خدمت کنیم.

کد خبر 2775732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha