اصرار اسرائیل بر تداوم جنایات منطقه را به سوی تشدید خطرناک تنش‌ها می‌کشاند

سرویس سوریه - سوریه حمله به مناطق مسکونی در حومه جنوبی بیروت توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تأکید کرد که اصرار بر این جنایات غیرانسانی، منطقه را به سوی تشدید خطرناک تنش‌ها می‌کشاند.

به گزارش کردپرس، وزارت امور خارجه و پناهجویان سوریه با انتشار بیانیه‌ای جنایات مداوم رژیم صهیونیستی و حمله به مناطق مسکونی در حومه جنوبی بیروت را محکوم و تأکید کرد که اصرار بر این جنایات غیرانسانی، منطقه را به سوی تشدید خطرناک تنش‌ها می‌کشاند که پیش‌بینی نتایج آن دشوار است.

به نوشته آژانس خبری سانا، وزارت امور خارجه و پناهجویان سوریه در رابطه با حملات ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان‌های مسکونی در جنوب بیروت بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «رژیم اسرائیل به جنگ وحشیانه خود علیه کشورهای منطقه، از جمله فلسطین، لبنان و سوریه ادامه می‌دهد. شب گذشته جنایت جدیدی علیه بشریت مرتکب شد و منطقه مسکونی در حومه جنوبی بیروت پایتخت لبنان را هدف قرار داد که منجر به ویرانی چندین ساختمان بر سر ساکنان بی‌گناه آن شد.»

همچنین در این بیانیه آمده است: «جمهوری عربی سوریه با شدیدترین عبارات تمام این جنایات مداوم را محکوم، و بار دیگر تأکید می‌کند که اصرار رژیم تروریستی اسرائیل بر ریختن خون و ارتکاب انواع جنایات جنگی و جنایات ضد بشری که وجدان بشری را لرزان می‌کند، منطقه را به سوی تشدید خطرناک تنش‌ها می‌کشاند که پیش‌بینی نتایج آن دشوار است.»

وزارت امور خارجه بیانیه خود را با این عبارت به پایان رساند: «سوریه سکوت جهان در برابر جنایاتی که بشریت در دهه‌های اخیر مشابه آن را ندیده محکوم و بار دیگر بر حق ملت‌های منطقه در دفاع از خود در برابر تجاوز تروریستی اسرائیل تأکید می‌کند.»

کد خبر 2775796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha