خانه مطبوعات زبان گویای اصحاب رسانه باشد

سرویس ایلام - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با اعضای جدید خانه مطبوعات استان عنوان کرد: خانه مطبوعات زبان گویای اصحاب رسانه باشد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار گفت: خانه مطبوعات باید مدافع حقوق خبرنگاران باشد و ترتیبی اتخاذ کند که در پرداختی به اصحاب رسانه عدالت وجود داشته باشد و باید برای افزایش درآمد خبرنگاران تلاش کند.

وی افزود: اصحاب رسانه در فضاسازی افکار عمومی و مهندسی افکار جامعه خیلی تأثیرگذار هستند و نباید عرصه را خالی کنند که مردم مغلوب فضاسازی رسانه های آمریکایی و صهیونیستی بشوند.

امام جمعه ایلام خانه مطبوعات را زبان گویای اصحاب رسانه دانست و توصیه کرد: خانه مطبوعات جدید تلاش کند بیشتر از گذشته در دفاع از اصحاب رسانه نقش آفرینی کند.

کریمی تبار گفت: حرمت قلم باید نگه داشته شود و باید در راستای مطالب مهم و مطالبات مردم قلم زده شود.

وی تخریب را آفت کار رسانه و قلم دانست و گفت: باید از این فضا دور شد، رسانه ها نقش مثبت در راستای توانمندی های افراد ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: خانه مطبوعات با اصحاب رسانه برنامه ای مشخص برای توسعه استان داشته باشند و به طور مثال شاخص های مدیریتی برای استاندار خوب را برای مردم تشریح کنند.

وی ادامه داد: استاندار به عنوان نماینده دولت در توسعه و عقب ماندگی استان تاثیرگذار است، بنابراین رسانه ها به دور از حاشیه و غرض ورزی شاخص های مدیریتی را برای مردم بیان کنند.

او گفت: فردی که می خواهد استاندار شود باید قدرت چانه زنی و قدرت جذب اعتبار برای استان داشته باشد و با مشکلات بجنگد.

کریمی تبار توضیح داد: متاسفانه دوره های مدیریتی در استان کوتاه بوده و بعد از انقلاب استانداران زیادی در استان عوض شده اند و رسانه ها باید مدیران و کسانی که می خواهند استاندار شوند را به چالش بکشند، برنامه های آنها را جویا شوند.

کد خبر 2775811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha