مراسم گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله در سنندج برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، امروز یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم سنندج در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش کرد پرس، شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهایی جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم و نسبت به آن ابراز انزجار کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این مراسم گفت: در پیام روز گذشته رهبر معطم انقلاب راجع به شخصیت سیدحسن نصرالله، ۹ مورد ذکر شده بود که از مهمترین آنها می توان به مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت و عالم با فضلیت دینی اشاره کرد.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی با بیان اینکه دشمن به عظمت سیدحسن نصرالله اذعان داشت، افزود: مشاهده کردیم که رژیم صهیونیستی وحشیانه، وی و تعداد زیادی از مردم و مجاهدان را به شهادت رساند تا حزب الله را تضعیف کند.

وی اظهار کرد: هدف رژیم صهیونیستی این است که جنوب لبنان در سکوت باشد و هیچ حرکتی علیه جنایات آن در غزه انجام نشود.

مراسم گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله در سنندج برگزار شد

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: اگر جبهه مقاومت و رشادت سیدحسن نصرالله و شهید سلیمانی در برابر داعش نبود، اکنون آرامش و آسایش نداشتیم.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه نباید از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ترسید، یادآور شد: پرهیز از ناامیدی راهبرد اصلی ما در برابر دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی بیان کرد: دشمن هر چقدر قوی باشد، خدا بالاتر از هر قدرتی است، بنابراین خدا با ماست و باید بدون هیچ واهمه ای در برابر دشمن بایستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: با امید و پیروی از حرکت مقاومت و گوش به فرمان رهبری، به سمت آینده گام برداریم، چرا که دشمن صهیونیستی به موقع نابود خواهد شد.

حجت الاسلام پورذهبی اظهار کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی شهدای زیادی برای مقابله با دشمن جان خود را فدا کردند و این افراد هر کدام یک سید حسن نصرالله در زمان خود بودند و به برکت خونشان برای نظام مقدس اسلامی بوده است.

وی افزود: امیدواریم که با پیروی از حرکت شهدا و گوش به فرمان رهبری شاهد پیروزی حق بر باطل و نابودی و شکست دشمنان شویم.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هدایتگر هستند و دشمن صهیونیست به فصل پروردگار به وعده الهی نابود می شود و نابودیش قطعا حتمی خواهد بود.

کد خبر 2775850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha