ایجاد ۲۷۰ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد کشور در سال گذشته

سرویس ایلام - قائم‌مقام بنیاد حیات کمیته امداد کشور در دیدار با معاون اقتصادی استانداری ایلام، ضمن اعلام ایجاد ۲۷۰ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد کشور در سال گذشته، اظهار داشت: استان ایلام یکی از سه استان برتر کشور در عرصه اشتغال آفرینی است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، هدایت صفری با بیان اینکه خدمات امداد هم دارای تکثر و هم تنوع و گوناگونی است، عنوان کرد: امسال ۲۰ هزار طرح اشتغالزایی نیروگاه های خورشیدی برای مددجویان کشور ایجاد می شود.

وی افزود: با توجه به برنامه توانمندسازی کمیته امداد، مهم ترین برنامه ما در این زمینه اشتغال زایی برای خانواده ها است.

قائم‌مقام بنیاد حیات کمیته امداد کشور گفت: ایلام سال گذشته با راه اندازی ۵۳۰۰ طرح اشتغالزایی یکی از سه استان برتر کشور و پیشتاز در عرصه اشتغال بوده است.

صفری افزود: سال گذشته‌ در راستای توانمندسازی مددجویان تعداد ۱۰۰ هزار مددجو پس از توانمندسازی از تحت حمایت کمیته امداد خارج شدند.

معاون اقتصادی استانداری ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه کمیته امداد از دستگاههای موفق و پرتوان در استان است گفت: امداد استان هر ساله دستگاه برتر استان در عرصه اشتغال است و ما همواره پشتیبانی کننده این دستگاه هستیم.

شهریار  عباسی افزود: ورود به مشاغل نوین از شاخص های خوب کمیته امداد استان است.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه استانداری در زمینه راه اندازی شهرک اشتغال آفرینی انرژی‌های تجدیدپذیر آمادگی داریم مددجویان کمیته امداد را در این زمینه سهیم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این نشست گفت: جایگاه شایسته کمیته امداد استان در عرصه اشتغال مدیون همکاری مجموعه استانداری و همچنین بانکهای استان بوده است و استانداری ایلام با تمام توان پشتیبانی کننده این نهاد بوده است.

کد خبر 2775987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha