کشته و زخمی شدن ۳۳ عضو ‌شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در حومه منبج

سرویس سوریه - مجلس نظامی منبج از کشته شدن ۱۴ تن از شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه و زخمی شدن ۱۹ شبه‌نظامی دیگر در درگیری‌های روی داده ماه سپتامبر بین آنها و شبه‌نظامیان در حومه منبج خبر داد.

به گزارش کردپرس، مجلس نظامی منبج وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای این مجلس در ماه سپتامبر بارها تلاش شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه جهت ورود به حومه منبج را با شکست مواجه کرده و در درگیری‌های روی داده بین آنها و شبه‌نظامیان  ۱۴ عضو شبه‌نظامی کشته و ۱۹ شبه‌نظامی نیز مجروح شده اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، مرکز رسانه‌ای مجلس نظامی منبج، در بیانیه‌ای آمار حملات و تلاش‌های شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در ماه سپتامبر جهت ورود به حومه منبج و تلفات این شبه‌نظامیان را اعلام کرد.

بر اساس این بیانیه آمار حملات شبه‌نظامیان به شرح زیر است:

« در ماه سپتامبر ۴۰۰ گلوله توپ و خمپاره به حومه منبج اصابت کرد. دو پهپاد مسلح به منطقه حمله کردند. ۸ بار شبه‌نظامیان قصد ورود به کانتون منبج را داشتند که نیروهای مجلس نظامی به آنها اجازه ورود ندادند. چهار پهپاد توسط مجلس نظامی منبج سرنگون شد. در نتیجه حملات شبه‌نظامیان ۴ غیرنظامی زخمی شدند. ۱۴ تن از اعضای شبه‌نظامیان کشته شده و ۱۹ تن نیز زخمی شدند.»

کد خبر 2776018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha