تفسیری نوین از تروریسم/ محمد هادیفر 

در تعریف لغوی تروریزم آمده است: استفاده غیر قانونی  از خشونت با هدف ایجاد هراس و ارعاب و قتل و حذف تا تسلیم به زور طرف مقابل در برابر خواسته های فردی یا سازمانی و دولتی جهت نیل به اهداف سیاسی یا مذهبی.

کرد پرس- این تعریف کلی از واژه تروریزم تقریبا در همه جوامع  مرسوم است. اما در اندیشه سیاسی یهودیان نژادپرست صهیونیزم و برخی دولتها این واژه نوع دیگری تفسیر می شود.

از سال ۱۹۴۸ و حتی قبل از آن این رژیم تحمیلی در غرب آسیا در راه استقرار جنجالی و غیر قانونی خود از هیچ اقدام رعب و وحشت و قتل و ویرانی در حق همه ملل  دریغ نکرده است. 

این یهودیان افراطی معتقدند که یهود  تنها مخلوق برگزیده خداوند است و مابقی اعم از  مسیحیان و دیگر ادیان و حتی یهودیان سنتی و غیر افراطی و همه مخلوقات جهان برای خدمت به معدودی یهودی خلق شده اند و اصولاً غیر از همان معدود جمعیت را انسان به حساب نمی‌آورند و معتقدند آیین یهود پدیده ای ژنتیکی است  به همین دلیل این آئین کسی را به سلک خود نمی‌پذیرند.

اولین خیانتی که این جمع معدود به یهودیت کردند این بود که دین یهود را در حد یک قوم تنزل دادند و حصاری نژادی بدور خود تنیدند و مابقی انسانها را اجیر و بنده خود معرفی کردند مرامنامه یهودی که نامش را تورات نهاده اند سراسر آن نفرت و خشونت و قتل و ویرانی را ترویج و تبلیغ می‌کند
در جمله ای کوتاه که مصداق واقعی این روزها می‌باشد از کتابی سراسر دروغ به نام تورات در سفر تثنیه باب ۲۰ آمده است.  هنگامی که یهوه خدایتان آن شهر را به شما داد،  تمام مردان آن را می توانید از بین ببرید اما زنان و کودکان و گاو و گوسفندان و هرچه در شهر هست برای خودتان تصاحب کنید! 
البته توضیح می دهد این حکم برای سرزمین هایی مانند یمن و عراق ... که خارج از سرزمین موعود می باشند صادر شده اما در شهرهای داخل سرزمین موعود( همین فلسطین فعلی) هیچ کس را نباید زنده بگذارید و هر موجود زنده ای را ازبین ببرید این حکمی است که یهوه خدایتان به شما داده است!! و هزاران اراجیفی که به نام دین یهود با آن مغزهای خشکیده جوانان خود را اشباع می کنند تا هرگونه خشونت و قتل و ویرانی را متقدس کنند.
ب

ا این توصیف نباید از کوزه نفرت و خشونت صهیونیست انتظار تراویدن رحمت و مغفرت و شفقت داشت.

گویا این اندیشه خبیثه نژادپرستی در دماغ دولتمردان غربی نیز سرایت کرده که قتل و غارت و کشتار و ویرانی مردمان مظلوم منطقه را در راستای سیاست نژادپرستانه یهود تفسیر می کنند اما دفاع مشروع فلسطینیان از نوامیس و زندگی وملک ابا و اجدادیشان را عمل تروریستی محسوب می کنند.
به گواه تاریخ بنای این قوم نژادپرست بر اساس قتل و ویرانی نهاده شده است از به صلیب کشیدن عیسی مسیح (ع) تا کشتارهای بی حساب دیگر مردمان در قرون وسطی تا عصر حاضر و جنایات جنگی در فلسطین و لبنان و دیگر کشورهای منطقه همگی گواهی بر قدمت این ارابه مرگ و خشونت نژادپرستان یهود می‌باشد.
پدیده تقلب و تحریف و تخریب در شرایط کنونی به شکل نوینی رخ نموده است.

ارابه مرگ و ترور نژادپرستان یهودی در اوج قساوت و سنگدلی روزانه دهها نفر بیگناه را در پیش چشم جهانیان به قتل می رساند هر ندای مخالف علیه خود را در هر نقطه از جهان خفه می کند. میهمانان کشورها را ناجوانمردانه ترور می کند با انفجار الکترونیکی جمعی بی گناه را معلول و معدوم می کند فرسنگ‌ها دور از سرزمین فلسطین رهبران سیاسی و مردمی فلسطینیان و لبنانی و ایرانی را با استفاده از ابزارهای غیرمتعارف جنگی ترور میکند و هرگز کسی به آن ترور نمی‌گوید اما اقدامات مشروع و خونخواهی و تلافی جویانه که حق مسلم اولیای دموم ونفوس می‌باشد را به ترور قلمداد می‌کنند.  این نوعی قلب و تحریف واژه هاست به تصور آنها هرچه آن خسرو کند شیرین بود نه آنکه هرچه را شیرین بود خسرو کند.
نتیجه اش آن خواهد بود که هنگام جنایات عدیده  کسی یارای مهار و منع آنان را ندارد و دمکراتیک ترین رهبران سیاسی کشورها او را تنها دعوت به خویشتنداری می کنند. اما منتقمان او را با کمال بی اخلاقی عمل تروریستی خطاب می کنند در بطلان تفسیر نوین از واژه تروریست همان بس که در زمان حمله اسرائیل به مواضع نیروها و رهبران مقاومت تنها رهبران بعضی کشورها از او دفاع می کنند اما در زمان انتقام همه ملت های منطقه و جهان خوشحال می شوند .

کد خبر 2776019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha