علی باپیر: برخی جریانها با گرگ دنبە می خورند و با میش گریە می کنند

علی باپیر رئیس حزب جماعت عدالت کردستان ضمن اشاره به این که حزبی وجود دارد که چندین سال است شریک سهم است، اما اکنون به اپوزیسیون تبدیل شده است و اپوزیسیونی هم وجود دارد که زمین به آن واگذار شده و در حال اجرای طرحهای خود در این زمنیهاست، افزود صاحبان قدرتمند باید شکرگزار باشند که نگفته‌ایم آنها را رسوا خواهیم.

به گزارش کرپرس به نقل از رسانه خبری خندان، علی باپیر ضمن شرکت در کارناوال مبارازت انتخاباتی حزبش در شهر سلیمانیه اعلام کرد: صاحبان قدرت باید شکرگزار باشند که نگفته‌ایم آنها را رسوا خواهیم کرد اگر چه شایسته رسوا شدن هستند.

وی اشاره کرد: مانع آنها خواهیم شد تا درآمدهای مردم کردستان غارت نشود و بدهی‌های اقلیم کردستان بیش از این انباشتە نشوند، مانع آنها خواهیم شد تا دیگر بیش از این بد اخلاقی روایج پیدا نکند.

علی باپیر تصریح کرد حزبی وجود دارد که چندین سال است شریک سهم است اما اکنون به اپوزیسیون تبدیل شده است، احزابی هم هستند که با گرگ گوشت می‌خورند و با گوسفند شیون می‌کنند.

وی اعلام کرد: به علت عملکرد دو حزب حاکم بر اقلیم کردستان، این منطقه روز به روز در حال تضعیف شدن است، اقلیم ما بسیار ناتوان و خسته شده است اگر مراقب نباشیم نابود خواهد شد، اگر مانع اعمال ظلم و ستم نشویم به سمت هرج و مرج و وحشی گری خواهیم رفت.

شایان ذکر است مراسم کارزار تبلیغات انتخاباتی لیست ۱۴۷ جماعت عدالت کردستان با شعار "متوقفشان خواهیم کرد" در سلیمانیه و حلبچه برگزار شد.


 

کد خبر 2776083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha