قاچاقچیان لباس و کلاه در کردستان ۶۵۷ میلیارد تومان جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: ۲ پرونده قاچاق البسه و کلاه قاچاق در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات سنندج و قروه رسیدگی شد که منجر به جزای نقدی ۶۵۷ میلیارد تومانی این افراد شد.

حسین رحیمیان در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: ماموران نیروی انتظامی پس از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف لوازم به ظن قاچاق، گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی اظهار کرد: پرونده مباشرت در قاچاق ۹ هزار و ۴۹۲ ثوب کلاه به ارزش ۶۲۲ میلیارد تومان در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی سنندج رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز اعلام و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۶۲۲ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم کرد.

جریمه ۳۵ میلیارد تومانی قاچاقچی کلاه در قروه

رحیمیان از رسیدگی به پرونده مباشرت در قاچاق هزار و ۵۶۰ ثوب کلاه در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قروه خبر داد و ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قروه در بازرسی از یک خودرو هزار و ۵۶۰ ثوب کلاه را به ظن قاچاق کشف و گزارش این تخلف را به تعزیرات حکومتی قروه جهت رسیدگی ارسال کردند.

وی یادآور شد: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز اعلام، نسبت به استرداد اقلام ردیف اول (یک هزار و ۳۲۰ عدد کلاه بچه گانه) اقدام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان بیان کرد: در مورد اقلام ردیف دوم نیز (۲۴۰ عدد کلاه مردانه) متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۳۵ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

کد خبر 2776089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha