سنندج میزبان نغمه های پاییزی «غزل سرایان» برجسته کشوری است

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: عصر شعر غزل های پاییزی با حضور غزل سرایانی از ۶ استان کشور و «شهریار پاکستان» به میزبانی سنندج برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، اسعد فرهادی در جمع خبرنگاران، گفت: این برنامه چهارشنبه ۱۸ مهرماه با حضور شاعرانی از استان های سیستان و بلوچستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، کردستان و حضور شاعری مهمان از کشور پاکستان در محل مجتمع فرهنگی وهنری"سنه" واقع در جنب پارک شهدای سنندج برگزار می شود.

وی افزود: شاعران و اساتید «طیبه مهبندانی» از سیستان و بلوچستان، «جلیل صفربیگی» و «حمیدرضا رستم پور» از استان ایلام، «جلیل آهنگرنژاد»، «علی سهامی»، «رضا موزونی» و «رضا جمشیدی» از کرمانشاه، «محمدسعید نجاری (ماموستا آسو)» از آذربایجان غربی، شاعرانی از استان لرستان و همچنین «سیداحمد حسینی» ملقب به «شهریار پاکستان» به عنوان مهمان در این عصرشعر غزل های خود را قرائت می کنند.

رئیس حوزه هنری کردستان اظهار کرد: در کنار شاعران مهمان اساتید و شاعرانی از استان کردستان «کامبیز کریمی»، «رحیم لقمانی»، «منصور دولتی»، «محمد رحیمی رضوان»، «سالار شریعتی»، «آرام گردون پیرایی»، «اقبال برقی»، «ادیب رسولی»، «سارا برازی»، «میدیا حسنی» و «سروه سهرابی» سروده های خود را تقدیم علاقه مندان می کنند.

فرهادی با دعوت از علاقه مندان شعر و ادب برای حضور در این محفل شاعرانه، ادامه داد: با تمام توان در راستای توسعه فرهنگ و ادب ایرانی و بومی، از فعالیت ها و تولیدات هنری هنرمندان شاعر و داستان نویس استان حمایت خواهیم کرد.

کد خبر 2776099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha