٢٨٠ طرح محرومیت زدایی در آذربایجان غربی اجرا شد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: ۲۸۰ طرح محرومیت زدایی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال توسط این قرارگاه در آذربایجان غربی اجرا شده است.

به گزارش کردپرس، سردار عبدالرضا عابد روز یکشنبه در حاشیه آیین افتتاح مدرسه توپوز آباد نقده در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ۳۸۵ پروژه ملی در حال حاضر در ۲۷ استان کشور اجرا می شوند که پروژه های کلان هستند.

او اضافه کرد: هدف اصلی قرارگاه سازندگی پیشرفت کشور است و در هیچ زمینه‌ای در راه آبادانی کشور کوتاهی نخواهیم کرد و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا همواره در کنار دولت‌ها بود و بازوی آن‌ها به حساب می‌آید.

فرمانده قرارگاه خاتم ادامه داد: تا به امروز دشمنان ثابت کرده اند که از هیچ روشی برای ضربه زدن به ایران اسلامی دریغ نمی‌کنند و همواره سعی داشتند تا از پیشرفت کشور جلوگیری کنند.

سردار عابد اظهار کرد: در بخش آموزش نیز این قرارگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا همه فرزندان ایران بدون کوچکترین مشکلی به تحصیل خود ادامه دهند چرا که کشور به این دانش آموزان نیاز اساسی دارد.

سردار عبد الرضا عابد برای بازدید از پروژه کانی سیب و حضور در آیین افتتاح مدرسه سه کلاسه توپوز آباد نقده به آذربایجان غربی سفر کرده است.

کد خبر 2776106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha