دستگیری سه عضو داعش در رقه و دیرالزور توسط SDF

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای SDF از دستگیری سه عضو داعش در دو عملیات امنیتی نیروهای TOL در حومه رقه و دیرالزور خبر داد.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در دو عملیات امنیتی نیروهای TOL متعلق به SDF در حومه رقه و دیرالزور، سه تن از عناصر داعش دستگیر شدند.

مرکز رسانه‌ای SDF در وب‌سایت رسمی خود بیانیه‌ای در رابطه با دستگیری سه تن از عناصر داعش منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است که تیم‌های عملیات نظامی (TOL) متعلق به SDF دو عملیات امنیتی را برای انهدام هسته‌های داعش در رقه و دیرالزور انجام دادند که در این عملیات‌ها ۳ عضو داعش که در تبلیغ افکار داعش، توزیع سلاح، مهمات و مواد منفجره به دیگر اعضای داعش در منطقه فعال بودند، دستگیر شدند.

در ادامه بیانیه این مرکز آمده است: « اولین عملیات در تاریخ دوم اکتبر در حومه شرقی دیرالزور با حمایت نیروهای ائتلاف بین‌المللی و با دریافت اطلاعاتی از یک عضو داعش به نام قاضی‌الفرحان اهل شهر خشام از توابع دیرالزور انجام شد. نیروهای SDF و ائتلاف تحرکات وی را تحت نظر قرار گرفتتتد و پس از مشخص شدن مخفیگاهش، وی را دستگیر کردند».

بر اساس بیانیه مرکز رسانه‌ای SDF, نیروهای TOL در تاریخ سوم اکتبر نیز در روستای «حمرات» حومه رقه پس از دریافت اطلاعات کامل از تحرکات عناصر داعش و اقدامات آنها، محل اختفای آنها را محاصره و عملیاتی را انجام دادند. در نتیجه یک عضو داعش به نام «منحل ابراهیم الحمود» اهل شهر حمص و یک عضو دیگر داعش به نام «مدین ابراهیم الحمود» اهل همین شهر نیز دستگیر شدند.»

این مرکز در پایان بیانیه خود تاکید کرد که این دو عضو داعش در حال دریافت و توزیع سلاح، مواد منفجره و تجهیزات نظامی در میان عناصر داعش برای انجام حملات تروریستی علیه نیروها، غیرنظامیان و ساختمان‌های عمومی بودند.

کد خبر 2776124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha