بازسازی ویرانی‌هایی که به بار آورده‌اید، کاری بس دشوار است

صلاح الدین بهاالدین دبیرکل حزب اتحاد اسلامی اعلام کرد هر کدام از حاکمان در قدرت ویرانی‌هایی را به بار آورده‌اند که بازسازی آنها کاری بس دشوار است و افزود حزب وی برای بازگرداندن حقوقهای پس انداز شده فعالیت خواهد.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری آوینه، صلاح‌الدین بهاالدین دبیرکل حزب اتحاد اسلامی کردستان روز یکشنبه در دیدار با تشکل‌های تشکیلات ۱۰ منطقه «شاره‌زور» حزب متبوعش در چارچوب تبلیغات انتخاباتی، اعلام کرد برگزاری انتخابات و موفقیت آن به اعمال تغییرات بزرگ در اقلیم کردستان و عراق و منطقه مربوط خواهد شد، برای این که انتقال صلح‌آمیز قدرت رخ دهد و تغییر در نظام حکمرانی ایجاد شود این روند نیاز به شرکت فعال و جدی هموطنان دارد  و باید هوشیارانه با این موضوع برخورد شود.

وی افزود: ادعا می‌کنند خدمات رسانی انجام داده‌اند اما پس از ۳۰ سال تنها ویرانی به بار آورده‌اید و این ویرانی‌ها بسیار سخت ترمیم خواهند شد، برای این کار باید اولویت مردم رفتن به پای صندوقهای رای باشد و به لیست انتخاباتی شماره ۱۴۸ رای بدهند زیرا نامزدهای ما قادر هستند مسیر حکمرانی را توسط قانون اصلاح کنند.

صلاح‌الدین بهاالدین تصریح کرد همانطور که در زمینه تضمین حقوق اقداماتی جدی انجام دادیم برای بازگرداندن حقوق پس انداز شده کارمندان نیز همین طور عمل خواهیم کرد، اکنون دادگاه فدرال وجود دارد و ما می‌توانیم در نزد این دادگاه شکایتهای خود را مطرح کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «علاوه بر بیکار کردن جوانان به طرق مختلف، جوانان ما را از طریق استفاده از انواع مختلف مواد مخدر معتاد می‌کنند این موضوع نگران کننده است و به یک پدیده تبدیل شده است».

کد خبر 2776137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha